Štít od Louise Vuittona nebo roušku od Burberry? Udělejte z nutného zla styl

září

10

2020

Štít od Louise Vuittona nebo roušku od Burberry? Udělejte z nutného zla styl

| 2020-09-10T23:21:20+00:0010. září 2020 | #lifestyle#design#forward |

Masky jsou zpět. Ať se nám to líbí nebo ne, roušky jsou a budou součástí života. Někteří se snaží "ojebat systém" nošením kusu záclony nebo tvrzením, že právně nošení roušek nelze nařídit. Jiní s tím ale větší problém nemají a umějí si spočítat výhody. A spočítat si to umí i výrobci módy té nejvyšší úrovně.

I když ty největší módní domy dlouho odolávaly, pochopily, že se tu vyskytlo nové pole pro módní doplněk a tím pádem prostor pro nové tržby, podobně jako to docvaklo už dávno předtím týmům kolem Formule 1, kteří díky roušce našli novou plochu pro logo sponzora.

Pokud tedy umíte konspirační teorie o zotročení lidstva prostřednictvím vymyšlené nemoci přenechat čtenářům Aeronetu a chcete spíše zůstat nad věcí a ukázat svůj styl, tady je několik tipů:

Dolce & Gabbana

Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili masky z tištěného neoprenu s podšívkou ze 100% bavlny, které přináší do každodenního života styl a šmrnc. Rouška italské výroby je v několika designech a přijde vás na 90 dolarů.

D&G ale není na poli roušek žádným nováčkem. Už dávno vyrábí sady roušek ladících s kravatou, nebo s vašim domácím úborem, se kterými firma původně myslela spíše na svou asijskou klientelu.

Burburry

Burberry je oficiálně prvním globálně známým luxusním módním domem, který uvedl na trh kolekci high-endových masek. Jak jinak než v ikonickém kostkovaném vzoru.

Prodej bude zahájen velmi brzy a cena se bude pohybovat kolem 120 dolarů. Burberry věnuje 20% z prodejní ceny každé masky do charitativního fondu na podporu komunit zasažených  pandemií. Již dříve firma poskytla kapacity své britské továrny na výrobu trenčkotů k výrobě ochranných pomůcek pro zdravotníky.

Výrobci jako Gucci nebo Chanel zatím odolávají, takže pokud jste viděli někoho nosit roušku s jejich ikonickým printem, rozhodně nešlo o originál.

Louis Vuitton

Kdo se ale čerstvě rozhodl vstoupit do nových vod, je francouzská značka Louis Vuitton. Nešije ale masky, rozhodla se totiž rovnou pro stylový štít.

Celoobličejový štít bude součástí své kolekce 2021 Cruise Collection, která je zaměřena na cestování. Štít má pochopitelně vzorovaný potisk tvořený monogramem LV a pokrývá celou tvář nositele.

Prozatím neexistují žádné podrobnosti o ceně ani nebo datu prodeje. Počítáme ale, že tady LV při zemi stát nebude.

Dokázeli byste si představit, že by něco podobného představili tito výrobci v 2019?

 

Images by Louis Vuitton Malletier, Dolce & Gabbana S.r.l. and Burberry Group Plc

Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2024 Write.cz, s.r.o.