Foto: Forum 24

Náhrada za „Babišovu“ Orientaci. Forum24 spouští rubrikou Nová Orientace

17. 9. 2020 16:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Deník Forum 24 spouští rubriku Nová Orientace zacílenou na náročné čtenáře. Má být určena intelektuální debatě o širších souvislostech společenské situace a civilizačních dilematech doby.

„Naším cílem je zveřejňovat propracované, na čtení poněkud náročnější články, které vybočují z každodenního rytmu, který se odvíjí od aktuální situace a zpravodajské agendy,“ stojí na webu Forum24. Součástí rubriky mají být zahraniční i domácí témata, ale také kultura či historie.

Rubriku Nová Orientace bude řidit historik a filosof doc. Petr Hlaváček.

ČTĚTE TAKÉ
Fake news o koronaviru: třetina Čechů věří, že pobyt na slunci pomáhá v prevenci

„Pro mnoho Čechů je stále ještě symbolem intelektuální publicistiky příloha Lidových novin s názvem Orientace, kterou zde v 90. letech zakládal dnešní šéfredaktor deníku Forum 24 Pavel Šafr. Dnes bohužel Lidové noviny patří holdingu Agrofert premiéra Andreje Babiše, což výrazně poznamenalo i tuto kdysi prestižní platformu pro kritickou esejistiku. To nejpodstatnější, co se děje s naší zemí, je v Orientaci Lidových novin nevyslovitelné a nepojmenovatelné. Kritické myšlení se totiž neobejde bez svobody a svoboda ubývá tam, kam sahá vliv nejmocnějšího politika a oligarchy,“ uvádí redakce.

Tento deficit má být podle redakce Novou Orientací napraven. „Uvědomujeme si, že mnozí z našich čtenářů po roce 2013 (Andrej Babiš koupil Mafru) přišli o své noviny. Tyto noviny jim nepřinášely jen zprávy a nové informace, ale – zejména v případě Lidových novin – také nové úhly pohledu nebo zamyšlení nad nečekanými tématy. Pro ty tu nyní bude Nová Orientace,“ dodávají autoři.

Foto: Forum 24

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.