„Prohlídka škody a samotná likvidace pojistné události je okamžikem, kdy klient mnohdy poprvé od uzavření pojistné smlouvy vstupuje do přímého kontaktu s pojišťovnou. Z tohoto důvodu jsme se snažili, aby byl celý proces online prohlídky pro klienta co nejjednodušší, což se nám povedlo zrealizovat,“ vysvětluje Claims Manager Colonnade Petr Eliáš.
Mohlo by vás zajímat: Svět pojistitelů po koroně: Čtyři základní trendy
K realizaci online prohlídky je potřeba pouze chytrý telefon a internetové připojení. Po ohlášení škody a domluvě termínu, je klientovi zaslána SMS s odkazem pro vstup do aplikace, prostřednictvím které se jednoduše spojí s naším likvidátorem.
V průběhu rozhovoru s klientem je možné získat všechny potřebné záběry a zjistit okolnosti vzniku škody, díky čemuž má likvidátor lepší představu o nastalé situaci v místě události. Aplikace rovněž umožňuje pořizovat potřebnou fotodokumentaci a zobrazuje přesné GPS souřadnice místa škody.
Odpadá tedy diktování jakýchkoliv údajů, což celý proces opět zrychluje. Kompletní videozáznam je uložen v digitálním spisu pojistné události, takže si jej likvidátor může kdykoliv znovu prohlédnout.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2019 v Česku dle oPojištění.cz
„Jsme hrdi na to, že jsme udělali další krok k vyšší spokojenosti našich zákazníků. Na online prohlídky prostřednictvím videohovoru máme od našich klientů velmi pozitivní odezvu, právě díky možnosti okamžité reakce a nabídnutí rychlé pomoci,“ uzavírá Petr Eliáš.
Komentáře
Přidat komentář