„Moc děkuji všem, kteří sbírali kilometry pomoci při běhu, procházce po lese nebo třeba cestou do práce. Vážíme si každého kroku,“ uvedla patronka akce Tereza Maxová.
Největší počet kilometrů, 1 440 km, připsala svým pohybem Eva Vaidová, která se zapojuje do charitativní akce každoročně, stejně jako druhý Jan Čížek, který pomohl 1 366 kilometry.
V dětské kategorii do 15 let byla nejpilnější sběračkou kilometrů Frederika Sekowská s 583 kilometry. I v letošním roce se mohly zapojit firemní a rodinné týmy. Nejvíce kilometrů nasbíral firemní tým Accenture, který obsazuje přední příčky tradičně, jeho členové společnými silami připsali
26 255 kilometrů pomoci. Z finálního pořadí je patrné, že virtuální happening opět podpořili i ti, kteří se pravidelně zapojovali do předešlých ročníků akce.
Otčím mě chtěl ve vaně umývat. Čtěte příběhy dětí, jimž Nadace Terezy Maxové pomáhá |
Naběhat či nachodit tolik kilometrů a získat tak deset milionů korun pro děti byl opravdu velký a úctyhodný výkon, před kterým smekáme. „Odhodlání a neuvěřitelnou solidaritu jsme viděli po celou dobu akce, zejména pak u výzvy k naběhání jednoho sta tisíc kilometrů s tím, že milionový výtěžek bude zdvojnásoben,“ řekla ředitelka nadace Terezie Sverdlinová. Navzdory počasí, když poslední zářijový víkend propršelo, se to podařilo.
„Opravdu úžasné, včetně atmosféry, kterou sice vnímáme letos jen z nasdílených fotografií, ale zapálení pro věc je z nich znát,“ zhodnotila ředitelka charitativní akci Hýbejte se s Teribearem, která se letos konala pošesté, ale poprvé virtuálně. Každý, kdo se zaregistroval a stáhl si do mobilu aplikaci, mohl chůzí či během pomáhat kdekoliv v Česku i na světě. Zapojili se lidí ze 38 zemí po celém světě.
10. září 2020 |
Happening začal v Praze na Staroměstském náměstí také za podpory mediální skupiny MAFRA desátého září v 10 hodin a skončil v sobotu 3. října.
„Mediální skupina MAFRA je generálním mediálním partnerem médi hrdiny už od samotných začátků. Naše podpora příběhů s nadějí na šťastný konec, stejně jako náš tým na trati, tak nemohla chybět ani tentokrát. Těší nás, že letošní virtuální ročník spojil lidi nejen napříč republikou, ale s nadsázkou řečeno zahýbal celým světem,“ uvedla Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko. Velké poděkování podle ní patří všem, kdo i v této nelehké době neztratili chuť společně podpořit dobrou věc a bez ohledu na místo i čas pomohli sbírat kilometry do úspěšného cíle.
„Letošní ročník byl úplně jiný než ročníky předešlé. Nakonec jsme moc rádi, že jsme se rozhodli realizovat jej i v této virtuální podobě, protože situace to jinak neumožňovala. Z mnoha reakcí víme, že to účastníci happeningu ocenili a neváhali podpořit Teribeara svým vlastním pohybem i na dálku. Věřím, že příští rok se zase všichni společně potkáme na jednom místě,“ řekla Tereza Maxová, zakladatelka a patronka Nadace.
10. září 2020 |