VLM: Tylčerová zodpovídá za printový i digitální obchod

pondělí, 5. října 2020, 18:50 Tisk, Internet & Mobil, Lidé MediaGuru

Vltava Labe Media zjednodušila řídící struktury na všech úrovních skupiny a oznámila strategii pro rok 2021.

Zuzana Tylčerová, zdroj: Vltava Labe Media

Zuzana Tylčerová, zdroj: Vltava Labe Media

Stávající ředitelka inzerce divize časopisů společnosti Vltava Labe Media (VLM) Zuzana Tylčerová byla jmenována do pozice obchodní ředitelky pro centrální a agenturní obchod. Zodpovídat tak bude za printový a digitální obchod vydavatelství. Podle VLM má nová pozice řešit potřeby klientů a agentur v online, časopisech i Deníku. Obchodním ředitelem pro regionální obchod se stal František Olbert.   

Na svých postech dále zůstávají zástupce obchodní ředitelky Karel Klinčok, vedoucí obchodu Deníku Blahoslav Fořt i jeho zástupce Jiří Bubeníček. „V rámci úprav kompetencí nově spadají pod Zuzanu Tylčerovou, která je za jejich oddělení nyní zodpovědná," upřesnila MediaGuru.cz vedoucí firemní komunikace Aneta Koudelková.

Na podzim má také dojít k dokončení dlouhodobé reorganizace redakcí Deníku, která má za cíl posílení digitálních aktivit. Šéfredaktorem Deníku zůstává Roman Gallo, regionální zpravodajství povede Petr Koděra, za nezpravodajský a komerční obsah bude zodpovídat Martin Nevyjel, novým šéfeditorem bude Tomáš Herman a nově vzniklý tým elitních reportérů povede Jan Klička. Za servisní a komunitní zpravodajství zodpovídá Alena Pancerová.

Za obsah a vedení časopisů i nadále zodpovídají z pozice produktových manažerů Lucie Frydecká (tituly Dům a zahrada, Glanc, Gurmet, Kondice, Kreativ, Story a Vlasta) a Pavel Traub (tituly Křížovkář, National Geographic Česko, NG Traveler, Překvapení, Receptář, TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, Týdeník Květy).

Představenstvo společnosti zůstává beze změny v pětičlenném složení: Vít Nantl, skupinový CEO a předseda představenstva, Dominika Kalinová, místopředseda představenstva a skupinový CFO, Petr Marek, výkonný ředitel divize Deník, Jitka Afsahi, výkonná ředitelka divize časopisy a Petr Bednář, skupinový CDO.

Hlavními prioritami VLM pro rok 2021 mají být posílení na trhu předplatného (tištěný i online obsah), obchodní orientace na klienta a projektová řešení na míru a také navyšování online inventory a s tím zvyšování online inzerce.

Skupina VLM i nadále pokračuje ve strategii čtyř nohou, které obsahují hlavní portfolio skupiny. Jsou to Deník (tištěný Deník a veškeré online aktivity vydavatelství), časopisy, classifieds a distribuce. V rámci divize Deníku zůstává provoz dvou novinových tiskáren s pobočkami v Praze a Olomouci.

Vít Nantl: Deník nezastavíme, regionální noviny mají smysl

středa 2. září 2020

„Jsem přesvědčený, že ve VLM jsme na druhou vlnu připraveni. Po zkušenostech z letošního jara máme vyzkoušeno, že kroky, které jsme podnikli, byly těmi správnými, což se projevilo i na stabilních, v některých případech až rostoucích, prodejích našich produktů. I nadále chceme, aby byl náš provoz maximálně efektivní, dokázali jsme rychle reagovat na požadavky trhu," uvedl generální ředitel VLM Vít Nantl.

-mav-