Pražské centrum Westfield Chodov od října spustilo doručování zboží do aut zákazníků. Podle jeho zástupců jde o první službu tohoto typu v Česku. Lidé si v e-shopech vybraných obchodů mohou nákup objednat s tím, že jim ho pracovníci ve stejný den přinesou na parkoviště centra.
Fotogalerie |
„K zavedení služby Donáška do auta jsme se inspirovali u našich kolegů ze Spojených států, kde se tato možnost vyzvednutí zboží setkala s velkým ohlasem a řada zákazníků si ni zvykla velmi rychle,” říká Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.
Službu nyní nabízejí prodejci Hervis Sports, Oxalis Dessous, Lindt, kavárna Mondieu, cukrárna Ovocný Světozor nebo restaurace Apetit a The Pub. Během několika dní se má připojit také Marks & Spencer, Sklizeno a Tescoma. Cenu doručení si určuje každý z prodejců sám ve svém e-shopu, ve většině případů je ale podle zástupců nákupního centra zdarma.
Vánoce už začaly. Po jarní zkoušce nanečisto podstoupí e-shopy zkoušku ohněm |
„Jde o modifikaci vyzvednutí v prodejně, bez nutnosti do prodejny či obchodního centra vkročit. Služba tak kombinuje výhody nakupování na internetu s možnostmi naší fyzické prodejny v centru Westfield Chodov. Pokud se nám tato možnost osvědčí, budeme ji zavádět i v našich dalších pobočkách,“ popisuje Jan Štádler, marketingový ředitel Hervis.
Zákazníci, kteří si chtějí zboží vyzvednout na parkovišti, musejí tuto možnost označit při volbě dopravy v e-shopu zapojeného prodejce. Od obchodníka pak dostanou instrukce, včetně přiděleného parkovacího místa. Když jej telefonicky informují o svém příjezdu na místo, obchodník zboží doručí až do kufru auta. Nákupní centrum pro tyto účely vyhradilo místa na třech ze svých šesti parkovišť.