Městský úřad Mělník na základě protiepidemických opatření dle usnesení Vlády ČR omezil rozsah úředních hodin ve stanovené úřední dny takto:
Pondělky: 8.00 – 11.00 a 15.30 – 17.30
Středy: 8.00 - 11.00 a 13.00 – 15.00
Občané, kteří se objednali prostřednictvím rezervačního sytému v intervalu mimo nově upravené úřední hodiny, budou v daný den vyřízeni. Bohužel však nebude, vzhledem k regulacím, možné dodržet čas dle regulace. Posuny v čase obsluhy mohou nastat i u objednání v nově platných úředních hodinách. Občané objednání prostřednictvím rezervačního systému budou vyřizováni přednostně, to platí i při regulaci počtu osob v budově úřadu a čekárnách.
Doporučujeme občanům, kteří se objednali v rámci příštích pondělků v čase mezi 11.00 a 15.00 a ve středy v čase od 15.00 do 17.00, aby kontaktovali příslušného referenta (agendu) dle kontaktních údajů na těchto stránkách.
Občanům, kteří nezbytně v nutných a neodkladných případech potřebují vyřídit konkrétní naléhavou záležitost a nemají možnost využít rezervační systém doporučujeme kontaktovat příslušného referenta a případně dohodnout schůzku mimo úřední dny.
Prosíme, telefonovat mimo stanovené úřední hodiny. V tuto dobu vyřizují pracovníci záležitosti klientů na přepážkách a nemohou se věnovat telefonátům.
Děkujeme za pochopení a trpělivost