Změna vzhledu Messengeru se lidem bude ukazovat postupně, takže je dost možné, že ji ještě nemáte. Ale jakmile přijde, tak si toho všimnete okamžitě - konverzační bubliny jsou barevnější, klasické modré logo vystřídalo duhové a celkově je vše hozeno spíše do designu Instagramu. 

TIP: Facebook začal v Instagramu nahrazovat přímé zprávy Messengerem. V Česku si ještě počkáme, ale neutečeme

Ze strany Facebooku je to plánovaný krok, firma pomalu začala Messenger právě do Instagramu integrovat (nahradí dosavadní systém přímých zpráv, již se tak děje v několika zemích) a v nové podobě se do obrázkové sítě skutečně hodí více. Na druhou stranu ale nový vzhled působí více, řekněme, pubertálně, což zřejmě neocení lidé, kteří s Instagramem nechtějí mít nic společného. 

Messenger, nebo Instagram? Vlastně už skoro nepoznáte rozdíl
Autor: Živě.cz

Že jde o přípravu na budoucnost, ve které se všechny platformy Facebooku sloučí, firma sama přiznává. „Nový vzhled reflektuje přesun k budoucnosti komunikace - více dynamický, zábavný a integrovaný způsob, jak trávit čas s vašimi oblíbenými lidmi, na vašich oblíbených aplikacích a zařízeních,“ uvádí Facebook v blogovém příspěvku, kde o změně mluví. 

TIP: Tohle bude zmatek. Facebook pomalu integruje Messenger do Instagramu a propojuje Příběhy

Kromě nového designu dostal Messenger i několik nových drobných funkcí. Na konverzacích si lidé mohou nastavit nová témata (třeba srdíčka, pokud po tom toužíte), k dispozici jsou nové samolepky a to zřejmě nejzajímavější - tzv. vanish mód, kdy zprávy zmizí poté, co si je přečtete či opustíte konverzaci. V plánu je rovněž podpora efektů na bázi rozšířené reality, ale ta by měla přijít až příští rok.