Communication Summit se zaměří na to, jak mluvit srozumitelně

středa, 4. listopadu 2020, 17:05 Aktuality, PR, Reklama MediaGuru

Letošní ročník konference Communication Summit se uskuteční pomocí živého online přenosu.

Zdroj: Communication Summit

Zdroj: Communication Summit

V komunikaci je naprosto klíčové, aby zástupci firem i veřejných institucí mluvili jako lidi. Právě na toto téma se zaměří Communication Summit 2020, který proběhne 19. 11. 2020 online v přímém přenosu z prostor DOX+ v Praze.

„Osobní setkání považujeme za nenahraditelnou ingredienci dobré konference. Rozhodli jsme se ale, že účastníky nemůžeme ochudit o bohatý program a názory osobností, které jim pomohou zvládnout těžké časy. Proto volíme interaktivní online přenos,“ uvedl Jan Patera, partner pořádající společnosti Blue Events. Zážitek z konference má podle něj umocnit větší zapojení publika přes video a mobilní aplikace umožňující networking. Součástí akce bude také křest novinky Anatomie rozhodování, knihy klíčového řečníka Richarda Shottona, na jejímž vydání Blue Events spolupracovali a účastníci akce jej dostanou zdarma.

Celkem 15 řečníků se z různých úhlů dotkne hlavního tématu „Mluvme jako lidi“. „To, co imponuje nám, nemusí být žádným způsobem zajímavé či srozumitelné pro obyčejného člověka. Ten má jiné věci na práci, než se snažit pochopit a ocenit naše značkové vize nebo jejich kreativní ztvárnění. Přitom právě uvědomění si, že takový člověk je v centru všeho, co děláme, rozhoduje o tom, jestli budeme nebo nebudeme úspěšní,“ říká jeden z řečníků Jakub Marek, odpovědný za značku Gambrinus v Plzeňském Prazdroji.

Jak Češi doopravdy mluví, ukázal v posledních týdnech Jaroslav Salon svojí kampaní „in czechia we dont say“. Na Instagramu a Twitteru získal během pár týdnů 200 tisíc sledujících s nulovým rozpočtem. Co plánuje dál a co přesně ho láká na práci v reklamě prozradí v rozhovoru. „Jako řečníky jsme záměrně volili lidi, kteří umí svoji práci představit poutavě a lidsky,“ dodává Jan Patera. Mezi vystupujícími je tak Jan Podzimek z PRIA System, ukáže příklady, jak se dnes v komunikaci díky technologiím přiblížit člověku. Dalšími takovými osobností jsou mluvčí roku Václav Bálek, manažerka komunikace Kofoly Jana Ptačinská, šéf Akademie ČTK Jiří Chrást, ředitelka SmartEmailingu Kateřina Fišerová, nebo právnička Petra Dolejšová.

Odpolední blok se zaměří na reklamu, kterou lidé oproti běžné praxi vyhledávají, tedy ji rádi čtou a sledují. Takové ukázky přinese Kristýna Dlasková, editorka projektu Seznam Native, odborník na eSport Ladislav Dyntar z Good Game, nebo David Čermák, předseda sekce Aktivační agentury AKA. Ten také zveřejní výsledky pravidelného výzkumu komunikačních kanálů ČR.

Ke slovu se dostane i veřejný sektor. Marek Zeman, Public Affairs Manager ING, v závěrečné diskuzi ukáže na několika pozitivních příkladech, jak se v dnešní době vyvíjí úroveň komunikace státních a veřejných institucí. Panelu se účastní Martin Švehla, nezávislý konzultant a bývalý mluvčí České národní banky, Markéta Pánková za Národní pedagogické muzeum J. A. Komenského a Jan Matoušek z Česká asociace pojišťoven.

Podrobný program konference najdete zde.

-mav-