Mercedes-AMG GT 63 S rozrazil bránu od Nürburgringu 11. listopadu, aby ukázal svému stuttgartskému stoupenci,  kdo je tady pánem . S časem 7:27,800 tak pokořil  Porsche Panamera  a stal se králem „executive cars“ ze Zeleného pekla. Zdroj: Daimler Media

Mercedes-AMG GT 63 S rozrazil bránu od Nürburgringu 11. listopadu, aby ukázal svému stuttgartskému stoupenci, kdo je tady pánem. S časem 7:27,800 tak pokořil Porsche Panamera a stal se králem „executive cars“ ze Zeleného pekla. | Zdroj: Daimler Media

Mercedes ale ještě neskončil, na okruhu si vyzkoušel svůj aktuálně nejostřejší model, kterým je  Mercedes-AMG GT Black Series . Za volant se posadil závodník GT3 Maro Engel a zajel s vozem čas 6:43,616. Zdroj: Daimler Media

Mercedes ale ještě neskončil, na okruhu si vyzkoušel svůj aktuálně nejostřejší model, kterým je Mercedes-AMG GT Black Series. Za volant se posadil závodník GT3 Maro Engel a zajel s vozem čas 6:43,616. | Zdroj: Daimler Media

Pokořil tak  Lamborghini Aventador SVJ  a udělal z mercedesu nejrychlejší produkční auto, které kdy na tomto okruhu jelo měřený čas. Němec Itala porazil jen o chlup, rozdíl v časech dělá 1,3 sekundy. Zdroj: Daimler Media

Pokořil tak Lamborghini Aventador SVJ a udělal z mercedesu nejrychlejší produkční auto, které kdy na tomto okruhu jelo měřený čas. Němec Itala porazil jen o chlup, rozdíl v časech dělá 1,3 sekundy. | Zdroj: Daimler Media

Inženýři AMG využili možnosti nastavení zavěšení a stabilizátorů a dovedli svůj klenot až na samotnou hranici možností. Engel pak musel při rekordní jízdě přepínat mezi šestým a sedmým stupňem kontroli trakce, podle toho, jak se v průběhu jízdy měnil povrch vozovky. Zdroj: Daimler Media

Inženýři AMG využili možnosti nastavení zavěšení a stabilizátorů a dovedli svůj klenot až na samotnou hranici možností. Engel pak musel při rekordní jízdě přepínat mezi šestým a sedmým stupňem kontroli trakce, podle toho, jak se v průběhu jízdy měnil povrch vozovky. | Zdroj: Daimler Media

Závodní sedadlo a ochranou klec sem nebylo třeba dodávat, protože je má již standardní vůz. Stejně tak i extrémně lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO. Zdroj: Daimler Media

Závodní sedadlo a ochranou klec sem nebylo třeba dodávat, protože je má již standardní vůz. Stejně tak i extrémně lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO. | Zdroj: Daimler Media

Zajímavé také je, že dalším autem s koncepcí motoru vpředu a pohonem zadních kol je v tabulce Nürburgringu až Dodge Viper ACR s časem 7:01. Zdroj: Daimler Media

Zajímavé také je, že dalším autem s koncepcí motoru vpředu a pohonem zadních kol je v tabulce Nürburgringu až Dodge Viper ACR s časem 7:01. | Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

 Zdroj: Daimler Media

| Zdroj: Daimler Media

Mercedes ale ještě neskončil, na okruhu si vyzkoušel svůj aktuálně nejostřejší model, kterým je  Mercedes-AMG GT Black Series . Za volant se posadil závodník GT3 Maro Engel a zajel s vozem čas 6:43,616. Zdroj: Daimler Media
Pokořil tak  Lamborghini Aventador SVJ  a udělal z mercedesu nejrychlejší produkční auto, které kdy na tomto okruhu jelo měřený čas. Němec Itala porazil jen o chlup, rozdíl v časech dělá 1,3 sekundy. Zdroj: Daimler Media
Inženýři AMG využili možnosti nastavení zavěšení a stabilizátorů a dovedli svůj klenot až na samotnou hranici možností. Engel pak musel při rekordní jízdě přepínat mezi šestým a sedmým stupňem kontroli trakce, podle toho, jak se v průběhu jízdy měnil povrch vozovky. Zdroj: Daimler Media
Závodní sedadlo a ochranou klec sem nebylo třeba dodávat, protože je má již standardní vůz. Stejně tak i extrémně lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO. Zdroj: Daimler Media
17
Fotogalerie

Nürburgring má nového krále. Lamborghini porazil Mercedes-AMG GT, bylo to o chlup

Trůn nejrychlejšího produkčního auta na Zeleném pekle je spíše horké křeslo. Po dvou letech kralování bylo Lamborghini svrženo divokým Němcem.

Mercedes-AMG GT 63 S rozrazil bránu Nürburgringu 11. listopadu, aby ukázal svému stuttgartskému stoupenci, kdo je tady pánem. S časem 7:27,800 tak pokořil Porsche Panamera a stal se králem „executive cars“ ze Zeleného pekla.

Mercedes ale ještě neskončil, na okruhu si vyzkoušel svůj aktuálně nejostřejší model, kterým je Mercedes-AMG GT Black Series. Za volant se posadil závodník GT3 Maro Engel a zajel s vozem čas 6:43,616. Pokořil tak Lamborghini Aventador SVJ a udělal z mercedesu nejrychlejší produkční auto, které kdy na tomto okruhu jelo měřený čas. Němec Itala porazil jen o chlup, rozdíl v časech dělá 1,3 sekundy.

Inženýři AMG využili možnosti nastavení zavěšení a stabilizátorů a dovedli svůj klenot na samotnou hranici možností. Engel musel při rekordní jízdě přepínat mezi šestým a sedmým stupňem kontroly trakce, podle toho, jak se v průběhu jízdy měnil povrch vozovky.

Závodní sedadlo a ochranou klec nebylo třeba dodávat, protože je má již standardní vůz. Stejně tak i extrémně lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO. Zajímavé také je, že dalším autem s koncepcí motoru vpředu a pohonem zadních kol je v tabulce Nürburgringu až Dodge Viper ACR s časem 7:01.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud