Trůn nejrychlejšího produkčního auta na Zeleném pekle je spíše horké křeslo. Po dvou letech kralování bylo Lamborghini svrženo divokým Němcem.
Mercedes-AMG GT 63 S rozrazil bránu Nürburgringu 11. listopadu, aby ukázal svému stuttgartskému stoupenci, kdo je tady pánem. S časem 7:27,800 tak pokořil Porsche Panamera a stal se králem „executive cars“ ze Zeleného pekla.
Mercedes ale ještě neskončil, na okruhu si vyzkoušel svůj aktuálně nejostřejší model, kterým je Mercedes-AMG GT Black Series. Za volant se posadil závodník GT3 Maro Engel a zajel s vozem čas 6:43,616. Pokořil tak Lamborghini Aventador SVJ a udělal z mercedesu nejrychlejší produkční auto, které kdy na tomto okruhu jelo měřený čas. Němec Itala porazil jen o chlup, rozdíl v časech dělá 1,3 sekundy.
Inženýři AMG využili možnosti nastavení zavěšení a stabilizátorů a dovedli svůj klenot na samotnou hranici možností. Engel musel při rekordní jízdě přepínat mezi šestým a sedmým stupňem kontroly trakce, podle toho, jak se v průběhu jízdy měnil povrch vozovky.
Závodní sedadlo a ochranou klec nebylo třeba dodávat, protože je má již standardní vůz. Stejně tak i extrémně lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO. Zajímavé také je, že dalším autem s koncepcí motoru vpředu a pohonem zadních kol je v tabulce Nürburgringu až Dodge Viper ACR s časem 7:01.