Vodafone vylepšil podobu samoobsluhy pro mobil i web

Společnost Vodafone spustila vylepšenou podobu samoobsluhy Můj Vodafone, a to jak pro mobilní aplikaci, tak pro webovou verzi. Firma odstartovala proměnu celého Vodafone on-line světa už v létě, a to úpravou designu webu www.vodafone.cz. V následujících měsících sjednotí operátor vzhled i na Centru péče a eShopu.


Desktopová verze vylepšené samoobsluhy Můj Vodafone je k dispozici už nyní pro všechny. Nová verze mobilní aplikace bude zákazníkům zpřístupněna postupně, nejpozději do konce listopadu bude k dispozici všem. Novinka přináší spolehlivé místo v moderním a jednotném designu, kde najde zákazník vše, co potřebuje a co jednoduše sám může ovládat.

"Aplikace a samoobsluha Můj Vodafone pokrývají velkou většinu interakcí se zákazníky. Záleží nám na tom, aby byly jednoduché na používání a poskytovaly všechny potřebné informace. Přicházíme proto s výrazným zjednodušením správy a přehledu služeb, které Vodafone nabízí, ať už jde o mobilní služby, fixní připojení nebo televizi," říká Peter Baláž, ředitel digitálních kanálů společnosti Vodafone.

"Digitální kanály přinášejí přehledný, uživatelsky přívětivý, moderní a především jednotný design. Je to další krok směrem k digitální transformaci, která má za cíl sjednocení digitálních kanálů a jejich využití i pro asistované kanály, jako je retail, call centrum nebo telesales," dodává Peter Baláž.

Benefity nového prostředí shrnuje webová stránka https://www.vodafone.cz/mujvodafonevnovem/.


Kontakt:

e-mail: katerina.santorova1@vodafone.com

Klíčová slova ČR-komunikace-internet-trh-Vodafone CR

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.