Zavádění nových značek je riskantní, tvrdí ředitel Playstationu

Vytvořit novou značku něco stojí a návrat nákladů není zdaleka jistý. O tématu se rozpovídal ředitel Playstationu Jim Ryan.

Playstation buduje svoji komunitu a základnu fanoušků především kolem exkluzivních titulů, které vytváří jenom a pouze pro svoji platformu. Za dlouhé roky si již dokázal Playstation vybudovat řadu značek, které se stávají jeho klíčovými zbraněmi v boji s konkurencí, ale každá značka jednou začíná. A vytvořit ji podle CEO Sony Interactive Entertainment Jima Ryana není vůbec jednoduché.

"Během generace PS4 jsme investovali opravdu hodně. Více než si lidé uvědomují. Přidali jsme hry od Insomniac skrze jejich akvizici, děláme skvělé hry a další kusy plánujeme. Blockbusterové hry potřebují velký start. Jejich tvorba stojí za předpokladu, že chcete přivést na trh novou značku, více než sto milionů dolarů. Je to velmi riskantní tah a my jsme se k němu uchýlili čtyřikrát během poslední generace," popisoval kroky Playstationu v posledních letech Ryan.

"Náš management se zabývá jednotlivými studii a jejich portfolii. Hledáme rovnováhu mezi používáním již zavedených a oblíbených značek jako God of War či Uncharted a zaváděním čerstvých titulů, kterými byl například Horizon: Zero Dawn nebo Ghost of Tsushima. Vše rozmýšlíme velmi pečlivě a opatrně," pokračoval. 

Nové značky od Sony tak zřejmě ani v příštích letech nebudou úplně běžnou záležitostí, ale když už se něčeho dočkáme, můžeme se spolehnout na to, že by mělo jít při nejmenším o obchodní úspěch a nezbývá než doufat, že ten bude doplněný i skvělým herním zážitkem. Které značky Playstationu máte nejradši?

Váš názor Další článek: Playstation 5: futuristická stylovka se spoustou změn | Recenze

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,