Největší tuzemský obchod s nábytkem Ikea má po vypuknutí druhé vlny pandemie koronaviru problémy, protože jeho e-shop nezvládá nápor zákazníků. Ti tak každé ráno naplňují nákupní košíky, aby se jim poměrně rychle dostalo sdělení, že kapacita e-shopu je vyčerpaná. Z pozitivního faktu, že lidé chtějí v obchodech Ikey nakupovat, se tak stal logistický problém, který je pro firmu dost nepříjemný. Týdenní kapacita e-shopu, která je 30 tisíc objednávek, nestačí.

"Množství zákazníků, které dokážeme obsloužit, úzce souvisí i s kapacitami našich dopravců a celkovou situací na trhu. Poptávka zákazníků v současnosti naše kapacity převyšuje," říká v rozhovoru František Šašek, manažer komunikace Ikey Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Firma si uvědomuje, že v digitalizaci zaspala, a hodlá do jejího rozvoje během tří let investovat miliardu korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se