Globální streamingová služba Discovery+ odstartuje 4. ledna 2021, nabídne obsah z Discovery, Eurosportu i dokumenty BBC

2. prosinec 2020

Prezident a generální ředitel společnosti Discovery David Zaslav označil streamovací novinku Discovery+ za nejlepší službu své kategorie v oblasti sportu a domácí zábavy. Mimo Spojené státy ji plánuje uvádět ve verzi s reklamami i bez nich. V následujících měsících se stane Discovery+ exkluzivní streamovací službou, která nabídne každý moment olympijských her.

David Zaslav, prezident a generální ředitel společnosti Discovery, oznámil dnes večer na virtuální tiskové konferenci spuštění nové globální streamingové služby Discovery+. Kromě Spojených států, kde startuje v první fázi 4. ledna 2021, ji plánuje rozšířit v první fázi do Velké Británie, Irska, Indie, severských zemí, Itálie a Nizozemska. V následujících měsících se postupně bude rozšiřovat i na další trhy, s jejím spuštěním se počítá i v České republice a na Slovensku. Discovery+ zahrne obsah stanic Discovery, Eurosport a dokumenty BBC,

Podle Zaslava přípravy na spuštění této služby trvaly dva roky a zahrnovaly řadu profesí a maximální zapojení celého týmu společnosti. Ve chvíli uvedení služby na daném trhu má být k dispozici v lokalizované podobě a podpořena silným lokálním partnerem z oblasti telekomunikací, v USA je to například společnost Verizon. Pro představu velikosti knihovny, ve Spojených státech bude na Discovery+ k dispozici 55 tisíc epizod pořadů. Streamovací služba nabídne nejen odvysílané tituly, ale i exkluzivní obsah přímo pro tuto platformu.

Logo streamingové služby Discovery+

Prezident a generální ředitel Discovery nešetřil na virtuální tiskové konferenci superlativy. Discovery+ označil za nejlepší a nejsilnější streamingovou platformu pro sport a domácí zábavu. Co se týká části věnované Eurosportu, služba nabídne tenisové grandslamové zápasy, cyklistické Grand Tours, motoristický sport, fotbal a zimní sporty. Počínaje příštími olympijskými hrami v Tokiu se stane jejich „streamovacím domovem“. Měsíční předplatné služby vyjde v USA v přepočtu na přibližně 110 korun, ve verzi bez reklam okolo 150 korun.

V rámci distribuce chce Discovery+ spoléhat na mobilní operátory, poskytovatele placené televize i firmy podnikající v oblasti broadbandu. Co se týká dostupnosti na zařízeních, Discovery konkrétní modely a značky nezmínila, nicméně dá se očekávat, že tato služba bude k dispozici jak na mobilních telefonech a tabletech, tak pochopitelně i v rámci televizorů připojených k internetu, tedy takzvané Smart TV. Uživatel si bude moci službu personalizovat podle svých představ a vytvořit si tak profil, který maximálně vyhoví jeho potřebám.

autor: lukpo
Spustit audio

Související