Foto: VISA

VIDEO: Plaťte bezkontaktně a online, nabádá ve vánoční kampani Visa

10. 12. 2020 16:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Visa odstartovala svou vánoční kampaň, v které spotřebitelům sděluje, že za jakékoli vánoční dárky pro své nejbližší mohou platit rychle, snadno a bezpečně. Kdekoli jsou karty Visa přijímány, mohou platit také mobilem nebo hodinkami a na mnoha místech online. Součástí celostátní kampaně jsou reklamy v televizi, na internetu a na sociálních sítích.

„Vánoční kampaní chceme lidem připomenout, že kartami Visa můžou rychle a bezpečně platit hned několika způsoby a téměř odkudkoli, kde jsou platby Visa akceptovány. Ať už budou zrovna nakupovat vánoční dárky nebo potraviny ke štědrovečerní večeři. A nezáleží přitom, jestli jde o malou prodejnu nebo e-shop a zdali platí kartou, mobilem nebo třeba hodinkami,“ řekl Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Česko, Maďarsko a Slovensko. „S online platbami Visa lze nakupovat z pohodlí domova a není ani nutné platit kurýrovi v hotovosti. Naším cílem je, aby byly Visa platby přijímány všude včetně kamenných a internetových obchodů. Jsme rádi, že ve všech prodejnách Albert mohou lidé platit kartami Visa.“

Vánoční kampaň potrvá do 27. prosince 2020. Připravili jsme patnáctivteřinové a třicetivteřinové reklamní spoty, které poběží na českých televizních stanicích. V plánu jsou i aktivity na internetu a na sociálních sítích.

„V aktuální situaci zákazníkům komunikujeme a doporučujeme elektronickou formu jakékoliv platby, kdy nedochází k žádnému kontaktu s penězi. Zákazníci jsou velmi ohleduplní, od začátku pandemie se počet plateb kartou navýšil,“ řekl Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Kreativu a TV spoty vánoční kampaně Visa vytvořila společnost Saatchi & Saatchi.

Foto: VISA

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.