Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Božkov Republica zazářila v rámci soutěže POPAI a EFFIE

Božkov Republica se pevně usadila mezi nejoblíbenějšími značkami a při příležitosti oslavy 100 let od vzniku značky Božkov uvedla dvě novinky. Do oblíbené kategorie vodek přišla s unikátním produktovým konceptem – vodkou z cukrové třtiny. Zároveň obohatila i kategorii rumů, a to o rumový elixír Božkov Republica Espresso. Obě novinky si okamžitě po svém uvedení získaly pozornost odborné veřejnosti a pomohly k zisku prvního místa v kategorii alkoholických nápojů v soutěži in-store komunikace POPAI AWARDS.

Letošní ročník mezinárodní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší komunikaci v místě prodeje (in-store) v kategorii alkoholických nápojů vyhrálo vystavení značky Božkov Republica, konkrétně rumového elixíru Espresso a Vodky z cukrové třtiny, které vytvořila společnost Dago. „U vystavení jsme chtěli přijít s neobvyklým dvoupaletovým řešením, které mělo za cíl představit novinky Božkov Republica v autentickém barovém prostředí. Kromě toho jsme chtěli nakupujícím dát možnost užít si kávový svět, který se elegantně propojuje s karibskými rumy, a zároveň jim ukázat cukrovou třtinu, která představuje hlavní surovinu při výrobě unikátní Božkov Republica vodky. Proto jsme vystavení obohatili reálnými prvky, jako jsou jutové pytle s pravou kávou, servírovací tácky, moka konvička s porcelánovými hrnky nebo dřevěné bedýnky určené na sběr a uchování cukrové třtiny,“ komentuje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager Off Trade společnosti Stock Plzeň-Božkov.

Vyhlášení soutěž POPAI patří mezi jednu z nejprestižnějších marketingových událostí, kde se prezentují nejnovější formy in-store komunikace, integrované in-store kampaně nebo například podpůrné propagační nástroje. POPAI každoročně zviditelňuje nejlepší realizace v oboru komunikace odborné veřejnosti. „Proto si ocenění moc vážíme a chtěli bychom za něj poděkovat. Je pro nás důkazem úspěšné práce, ale zároveň i závazkem, abychom i v dalších letech přicházeli s tak skvělými vystaveními jako v tomto případě,“ dodává Dana Bičovská.

BOŽKOV ZABODOVAL V PRESTIŽNÍ SOUTĚŽI EFFIE

Tradiční česká a oblíbená značka Božkov, která je dlouhodobým lídrem v prodeji lihovin, podtrhla oslavy výročí 100 let založení oceněním v prestižní soutěži EFFIE 2020, a sice v kategorii Dlouhodobé budování značky za projekt „Jak zvýšit hodnotu celé kategorie rumů?“.

Předávání cen EFFIE je vždy prvořadou událostí, která svým významem přesahuje obor komunikace. Nicméně současná situace částečně omezila předávání, a proto byly ceny EFFIE uděleny během online ceremoniálu, který moderoval ředitel Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica. Božkov, resp. Božkov Republica, uspěl v jedné z nejnáročnějších kategorií, a to Dlouhodobé budování značky. Za projekt „Jak zvýšit hodnotu celé kategorie rumů“ získala značka třetí místo.

„Jsme rádi za to, co se nám povedlo, a chtěli bychom poděkovat všem, kdo pomáhal posouvat značku Božkov a zároveň vdechl Božkov Republice život pod víčko. Konkrétně to jsou spolupracující agentury jako Made by Vaculik, kteří připravují pro Božkov dlouhodobě skvělou komunikaci, nebo agentura LineArt, která připravila vizuální identitu Božkov Republicy. Nemůžeme zapomenout ani na agentury jako Ipsos, Kantar nebo Simply 5, které pomohly s testováním. Speciální dík patří celému týmu Stock, bez kterého bychom toho nedosáhli!“ komentuje Michal Jakl, Group Brand Manager značky Božkov.

Soutěž EFFIE je v České republice pořádána již od roku 1997 a každoročně oceňuje nejefektivnější reklamy. Veškeré projekty jsou posuzovány dvoukolovým rozhodováním poroty, kde se nejprve hodnotí měřitelné a prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí se účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům. Kreativita je posuzována až ve druhém kole, a to z hlediska inspirativnosti strategického řešení a nápaditosti komunikačního mixu. Chceme neustále budovat sílu značky Božkov a posouvat ji dále z hlediska jejího vnímání. Proto jsme upravili positioning, na který navázala úprava portfolia, a to jak v mainstream, tak v prémiovém segmentu, kam jsme vstoupili s Božkov Republicou. V neposlední řadě jsme připravili novou komunikační platformu zaměřenou na Božkov Originál se známou osobností Jirky Macháčka, ale i na Božkov Republicu. Výsledky, které odborná porota posoudila a na základě kterého nám ocenění EFFIE udělila, ukazují, že se nám opravdu daří to, o co nám jde. Samozřejmě ale stále nemáme hotovo a s Božkovem do budoucna plánujeme další skvělé věci,“ dodává Michal Jakl.

Foto: archiv Stock

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *