Sudí odpískal penaltu proti Spartě správně, ne však v duchu hry

22.12.2020, 21:02
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (270)

Přidat komentář
PaulinhoTheGunner

Jako v jednom zápase písknout dvě takhle bizardní penalty, to je opravdu umění

Reagovat
noustres

Proč? Může jich písknout i víc a ještě víc bizardních.

Reagovat
Posledni Kovboj

kluci to d si muzete odpustit

Reagovat
noustres

bizarních, spokojen? Ale víc bizarních penalt pískat můžou a samozřejmě i karet a vyloučení.

Reagovat
smazaný uživatel

bizarní se píše bez "d"

Reagovat
Y.N.W.A

brizantní

Reagovat
Losinho

Bizoní penalty

Reagovat
Freedo

lizardní

Reagovat
Savi

Brilantní

Reagovat
Uwe háže buly

Brýlatý

Reagovat
Salfovic

Buzerantský.

Reagovat
smazaný uživatel

halušky s bryndzou

Reagovat
pobody's nerfect

byzantský

Reagovat
cink

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Znalec

ten princ

Reagovat
havrys99

Reagovat
diskoschlampe

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Messiáš

Reagovat
ZB 07

Reagovat
mojmira

Reagovat
Rarášek

Reagovat
F.Torres

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
Ligter

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
mickey mouse

blizzardní

Reagovat
Skalda29

binární

Reagovat
dinss

Byla rekulérní!

Reagovat
Le Gunner

Se stim smiř!

Reagovat
noustres

blbární

Reagovat
OTASi

biskupský

Reagovat
smazaný uživatel

Hlaska roku?

Reagovat
smazaný uživatel

Bude letos?

Reagovat
Greny

Nene je lockdown

Reagovat
ratusek

I na hlášky? A když je vypíšou s rozestupama?

Reagovat
dinss

S dvoumetrovýma ale!

Reagovat
smazaný uživatel

bipolární

Reagovat
smazaný uživatel

Stádo oveček tady

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Nečekal jsem, že takovou chybkou vyvolám tohle Považuji to každopádně za mírně absurní

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Blasphemer

bisordní

Reagovat
El-Pistolero-68

bisexuální

Reagovat
ratusek

Bizonní

Reagovat
Pablos

biohazardní

Reagovat
Jolly Roger

frapantní

Reagovat
dave30

Obávám se, že písknout musel. Liberečtí mohl úmyslně zakopnout. Pokud se ovšem cítili poškozeni vlastní penaltou, tak se nedivím.

Reagovat
smazaný uživatel

písknout měl, ale ne penaltu

Reagovat
dave30

Beru to tak, že když už nepískl před tou rukou. Jinak máš asi pravdu, že měl písknout, na druhou stranu Nita zřejmě nebyl v tak žalostném stavu (vzhledem k tomu, že normálně dohrál), aby nemohl ten míč hodit 2m za čáru. To brankáři normálně dělají...

Reagovat
Bucky

Reagovat
smazaný uživatel

a ta spartanska byla co?, na livesportu neni zaber za co se kopala?

Reagovat
hromdopolice

No taky taková sporná, šel se podívat na video a byl jsem skoro přesvědčenej, že to nepískne když jsem to viděl. Opak byl pravdou. Kacharaba omylem trochu přišlápl Hancka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
naheCZ

No sporná...souhlasím s tím, co říkal Holoubek po zápase. Tohle prostě nemůže rozhodčí vyhodnotit jako faul. Hancko uklouzl a tím dostal svou nohu do kroku obránce. Co jako má v té situaci obránce dělat, tady není žádná možnost reakce...

Reagovat
hromdopolice

Souhlas, já bych ji taky nepískl

Reagovat
Remt

Taky nevím co by Kacharaba musel udelat nebo jak se chovat aby mu na tu nohu neslapl. V pokutovym uzemi se prostě odehrávají souboje, obránce se musí pohybovat, nemůže stát na místě..

Reagovat
OTASi

Reagovat
chavi.27

no jo, ale na tom proste nezalezi jestli to bylo schvalne, omylem a nemohl s tim nic delat... slapnuti na nohu je proste faul, at uz nezavineny...

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě může útočník ve vápně čekat až obránce vyskočí do souboje a rychle pod něj vlízt. Ale debilovi tohle nevysvětlíš, takže to píšu asi zbytečně viď

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Hoftych tim svym prohlasenim u me hodne klesl. Chytrak jeden, doufam ze na to jednou dojede.

Reagovat
GrimeBaller98

Sorry ale nedivim se mu, porad tam hraje roli ta krivda z Mol Cupu.

Reagovat
smazaný uživatel

A taky z první penalty. Sáček to prostě posral a je to jeho blbost. Za chyby se platí. Zatímco u první penalty Kacharaba chybu ani neudělal a stejně se kopala.

Reagovat
Kaspar

I sam Sacek priznal, ze to byla jeho chyba, ale bude se z toho zase delat kdovi co. Vacek na isportu uz to rozjizdi dle nezavisleho zadani

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bucky

Jsem fakt rád, že některým Slávistům už zase Sparta tak nadzvedává mandle. V článku píše, že Sáček technicky porušil pravidla, a penalta je technicky správně, ale největší chybu udělal rozhodčí tím, že nepřerušil hru. S tím se nedá než souhlasit. Jen úplný zaslepenec může v takovém článku vidět nějaké zadání. Jsi fakt mimo.

https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-vacek/388951/chovani-michala-sacka-lze-pochopit-sudiho-marka-absolutne-ne.html

Reagovat
Kaspar

uznavam, s tim zadanim jsem ustrelil, ale ta penalta byla podle pravidel, ano rozhodci mel pisknout a jit zkontrolovat zdravotni stav Nity, ale nepisknul, takze hra porad bezela dal a Sacek sahnul po mici rukou, rozhodci mel hned pisknout a nemusi se to resit, ale bohuzel to neudelal, ale i tak tam bylo vic chyb od rozhodciho, Vindheim bez karty, Julis mel dostat druhou za uder loktem a jit ven, Dockali mel dat zlutou uz davno, za ty jeho neustaly vylevy, jak dlouho delal ze nevidi neslysi

Reagovat
Rolf

Kašpare,k tobě to jméno opravdu sedí,jeden blábol větší než druhý.

Reagovat
r.mrazik

za sedici nick

Reagovat
smazaný uživatel

Sacek se ukazal jako rozumny a fajn clovek, kteremu jde predne o zdravi cloveka. Az potom je nejaka cutana.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bucky

Reagovat
adoxx

Reagovat
Petr325

Reagovat
Le Gunner

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

moch ten mic posunout nohou.. proste to nezvlad

Reagovat
dave30

Kdyby Nita uměl nějakou řeč (kromě rumunštiny), tak mu řekne, ať položí míč na zem, že ho zakopne. Ale to mohl udělat i Nita...

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, poskytl hotovou první pomoc

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Jasná desítka. Kluci rudí mají trochu trable s ručkama.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně úplně jasná. Že je Nita dement a neumí za tři roky česky ani anglicky a tak z něj nevypadne že simuluje, to je problém retardů z Letný.

r.mrzák nám to vysvětlí

Reagovat
djwenca

tak ty jsi dobrej retard

Reagovat
smazaný uživatel

Nita je simulant a já jsem retard. Jen ty jsi Babiš.

Reagovat
Bucky

B je správně.

Reagovat
smazaný uživatel

Bucky, fucky. Hele ty jelito, nemůžu za to že jste amatéři.

Reagovat
Bucky

ufff, to je ostrovtip.

Reagovat
Bucky

Reagovat
martin1

Reagovat
smazaný uživatel

Napiš to ještě pod jeden článek

Reagovat
smazaný uživatel

Až vyjde, moment.

Reagovat
Remt

proc ti vlastne ten borec lezi tolik v zaludku?:D Nevim jestli jste spolu neco meli nejakej konflikt tady nebo neco.

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec, já si jen myslím, že prostě po třech letech by měl umět základy jazyka země ve který žije a hraje fotbal. Nebo anglicky. A pokud je Sparta český velkoklub, tak je to její ostuda. Jinak je to výborný gólman.

Teď se řeší Conde a kam půjde... Kvůli Traoremu chce do Slavie (peníze mu Sparta nabízí stejný). Zaprvý by ho nahradil postupně v sestavě a zadruhý aklimatizace a fungování v klubu a kabině.

Reagovat
Remt

Já měl ale na mysli r.mrazik nebo jak se ten vobejda jmenuje

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tenhle. Ne, to je komik co nedokáže uznat momentální sílu a úspěch Slávie a jen ji uráží. Tak je to holt r.mrzák. Přitom jinak v politických věcech atd. se shodneme na 100 %. Ale fotbal lidi spojuje i rozděluje.

Reagovat
Remt

Já se s ním minule chytnul ohledne blm, tam mě docela nasral:D

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, tam se taky neshodneme. Ale on je jinej. To BLM je vyloženě o zkušenostech. A já si jich s "chudáky" z řad černochů a hispánců zažil dost. Ale taky jsem poznal fantastický lidi, kteří jsou černoši či hispánci atd., ale prostě je ti to úplně jedno. Vzal bych ho na výlet ve Vegas na východ od Stripu. Ať jde do Jacka koupit combo. Ale to jsou ty vlastní zkušenosti...

Reagovat
r.mrazik

vy dva jste slusny chudinky

Reagovat
Remt

proste te problematice BLM nerozumis, ja to chapu. Shodneme se ze se neshodneme.

Reagovat
r.mrazik

jj,je to raketova veda...

ale i tak si muzete pohonit tady s mistnim retardem...decka

Reagovat
smazaný uživatel

A mrzák dorazil.

Reagovat
Remt

Raketová věda to není a hle.. stejně jsi v tom očividně zmatený

Reagovat
hromdopolice

ty máš teda pod čepicí

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžu za to že Nita neumí říct ať mu neberou míč nebo ho zahodit. To je jak někde v ČFL.

Reagovat
Bucky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

a hele...retard fanousek

se divim,ze takovej kokot tu jeste strasi a amik uz ne

Reagovat
smazaný uživatel

A že se neřeší že Sparta kopala penaltu po faulu Hancka. Ubožáci.

Reagovat
Hokaido

? Protože tahle penalta je fakt výjimečná. Zapoj mozek. Tu druhou nikdo neřeší, protože podobný nám pískají už 30 let.

Reagovat
smazaný uživatel

No myslím, že poslední roky vám fakt nepomáhají s penaltama.

Reagovat
dinss

Reagovat
Bucky

Reagovat
ACSeRw!n

protoze to bylo na druhy strane ??

Reagovat
pobody's nerfect

rozhodčí je na hřišti od toho, aby hra probíhala podle pravidel a ne aby do toho zanášel nějaké subjektivní pocity. Jednoznačně správné rozhodnutí.

Reagovat
smazaný uživatel

podle pravidel měl následovat nepřímý volný kop, jelikož brankář nerozehrál během 6 sekund, jak pravidla předepisují...příště si rozmysli, jak moc chceš apelovat na pravidla a jak moc na cit rozhodčího pro hru....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PlackaSKS

podle pravidel měl ponechat výhodu a odpískat pokutový kop. když už.

Reagovat
smazaný uživatel

Jakou výhodu? Prostě nerozehrál... Jako penalta nesmyslná, ale že Nita neumí za tři roky česky je jeho a Sparty ostuda.

Reagovat
PlackaSKS

ty seš úplnej dement, takže tohle je moje poslední reakce na tebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Jakou výhodu? Že držel míč déle než 6 vteřin? Nebo že ho vyrazil? Za co výhodu?

Reagovat
kilobyte

Výhodu může nechat jen, když je "poškozený" tým v držení míče.

Reagovat
PlackaSKS

to neni pravda... "Rozhodčí nemusí ihned přerušit hru, jestliže dojde k přestupku hráče, za který by měl nařídit volný nebo

pokutový kop. Je-li názoru, že by přerušením hry zvýhodnil družstvo, jehož hráč se provinil, hru

nepřerušuje a poskytne výhodu; případné osobní tresty udělí až při nejbližším přerušení hry"....

tim neobhajuju, že nepřerušil hru, protože to jednoznačně měl. ale když už jí nepřerušil, tak penaltu odpískal správně.

Reagovat
noustres

Omyl, pravidla jsou vždy ohebná a tvarovatelná. Jejich názvosloví není rozhodujícím faktorem. Věřit na fair play od pruhovaného "šaška" je tedy chiméra.

Reagovat
kilobyte

Takže kdyby tam Nita ležel celý zápas, tak by neměl zapískat, protože by tím znevýhodnil Liberec, kterému remíza stačí.

To by mě zajímalo, jak by nepřímý kop znevýhodnil Liberec? Nebo snad rozhodčí tušil, že bude moci písknout penaltu?

Reagovat
PlackaSKS

ted meleš nesmysly. já psal, že měl hru přerušit a je chyba, že to neudělal. ale když to neudělal, tak neměl pískat nepřímý volný kop, protože penalta byla pro liberec výhodnější...

z mýho pohledu je chyba jak na straně rozhodčího (spíš neschopnost než chyba) a naprostá demence sáčka

Reagovat
dave30

Reagovat
verv

Jak penalta výhodnější? Pokud postupuješ striktně podle pravidel, tak měl zapískat po uplynutí 6ti vteřin a k žádné ruce ani penaltě by nedošlo.

Reagovat
PlackaSKS

Potřetí-ze nepřerušil hru předtím je chyba, ale kdyz ji nepřerušil, tak mel odpiskat penaltu.

Reagovat
verv

Ale ty říkáš, že neměl pískat přerušení, protože penalta byla výhodnější, což je nesmysl. Prostě mel přerušit hru protože ležel Nita po zásahu do hlavy, to se nestalo. Pak měl přerušit hru kvůli dlouhýmu držení míče, to se taky nestalo a až potom přišla ta ruka. Takže vlastně 2 chyby za sebou. Nějaká výhoda je v tomhle případě úplně mimo.

Reagovat
PlackaSKS

Nevim jestli neumíš číst nebo kde je ten problém. Ja rikam odzacatku, ze hru prerusit měl. Ale kdyz uz udelal tuhle chybu a nechal ji plynout, tak penaltu poté odpiskal správně. Vracet se k tomu varem a rusit ji by byla další chyba proti pravidlům.

Reagovat
verv

Tu posloupnost samozřejmě chápu, ale nechápu, jak měl dávat v tomhle případě výhodu. Jako že Nita leží, už je to víc jak 6 vteřin ale rozhodčí pořád čeká, co kdyby z toho náhodou byla nakonec penalta?

Reagovat
PlackaSKS

Ty vole, říkám pořád, ze to byla chyba! To neznamená, ze má udělat další.

Reagovat
Selänne

Reagovat
pobody's nerfect

OK, tento aspekt jsem nebral v potaz, nicméně pokud nepískl nepřímý volný kop a hráč zahrál rukou ve vápně, neměl už moc na výběr.

Reagovat
noustres

Podle mýho to bylo 6 se-kund a 47 mili-se-kund.

Reagovat
smazaný uživatel

Mikrosituace.

Reagovat
noustres

Snad brzo zavedou nano-Var.

Reagovat
smazaný uživatel

Mikrovar.

Reagovat
smazaný uživatel

6 sekund a pak ještě 6 vteřin

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Bucky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
noustres

On na sobě neměl nasazen pocitový snímač online? Potrestat a nenavozené pocity odečíst z platu.

Reagovat
smazaný uživatel

to už je jak s holkama, pořád se bavit o pocitech :D :D

Reagovat
noustres

Subjektivně nebo objektivně?

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně pořád

Reagovat
noustres

Cítím s tebou.

Reagovat
smazaný uživatel

jaký to je pocit?

Reagovat
noustres

Tísnivý.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Bucky

A taky se starat o zdraví hráčů. Je zajímavé, že ve stejné chvíli se šel Sáček podívat, co je s Nitou, zatímco rozhodčí se v klidu otočil a běžel si na půlku.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem si to pustil tak 30krát a nechápu že nepřerušil. Tohle je mnohem větší chyba než nějaká penalta. Zdraví na prvním místě. Zase si nemysli že jsem úplnej kretén, jen mě baví provokovat.

Reagovat
Bucky

Já jsem si říkal, že tu máš trochu schizofrenní komentáře.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě to tu neberu vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

duch hry predvadel kralovec leta letouci to se musi nechat

Reagovat
Znalec

Lehké OT: zajímalo mě, jak to mají hráči Sparty se smlouvami a tohle jsem z různých zdrojů poskládal:

do 2021: Nita, Hancko, Sáček, Plavšič, L. Kozák

2022: Vindheim, Plechatý, Štetina, Lischka, Panák, Hanousek, Dočkal, Trávník, Karlsson, Hložek

2023: Heča, Holec, Čelůstka, Krejčí mladší, Krejčí starší, Pavelka, Karabec, Polidar, Juliš

12/2023: Souček

2024: Minčev

hostují nebo z béčka: Zahustel, Radakovič, Havelka, Vácha, Wiesner, Turyna, Konopásek, Patrák, Tasič (všichni 2021), Kulhánek, Pulkrab, Tetteh, Horák, Dao, Traoré, Červak, Ch. Frýdek, Prokopec, Radwan (všichni 2022), Fortelný, Drchal, Hušek, M. Kozák (všichni 2023)

nezjištěno: Vitík, Bačkovský, O. Novotný, Piško, Čtvrtečka, Kotek, Dudl, Okeke, Šnajdr, Šilhart, Gabriel

Reagovat
lampas

Při správně odpískané penaltě se hledají důvody k tomu jak očernit soupeře, že má hrát podle Fair Play, ale při komedii na opačné straně se mlčí. Logika podobná té s kterou lůza co volí Babiše kope do opozice.

Reagovat
noustres

Jenže nikdo toho ducha ještě neviděl.

Reagovat
REPLIKATOR

Duch hry Příště bude, rozhodčí zapískal milimetrový ofsajd správně, ne však v duchu hry? Bylo to správně a hotovo. Jasná ruka ve vápně, není co řešit. Jestli něco řešit, tak tu penaltu Sparty. To byla teprve prasárna, zapískat tohle i s VARem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

před penaltou měl být odpískán nepřímý volný kop ve prospěch Liberce, čistě podle pravidel tam k penaltě dojít nemohlo

Reagovat
Selänne

Reagovat
jackinho10

Reagovat
Skleepy

Reagovat
Kuchta

Reagovat
vanGomm

Správně nařízená penalta.A ještě by se měl vyřešit ten problém zakopávání míčů během hry.Myslím tím,když hráč leží a jiný hráč,lhostejno ze kterého týmy zakopne míč do autu.Jednoznačně má dostat žlutou.Co mají co hráči suplovat rozhodčí?Od toho jsou tam oni,aby přerušovali hru.

Reagovat
smazaný uživatel

no když rozhodčí začnou přerušovat hru, tak hráči přestanou zakopávat míč, zatím se tak často neděje

Reagovat
vanGomm

A když je za to budou trestat (žlutá),tak to zakopávat přestanou.O tom jestli se přeruší hra rozhodují rozhodčí.Pravidla by měla platit v každé situaci a proto uznání rozhodčímu,že tu penaltu nařídil.A mimochodem pravidla by měli pochopitelně znát i hráči

Reagovat
noustres

Jakou hru? To není hra.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
kilobyte

Žlutou za kopnutí míče do autu? To bude za zápas minimálně 10 žlutých na každé straně.

Reagovat
noustres

Jenže každý rozhodčí má jiné pocity, navrhuji seznam dovolených pocitů, které jsou povoleny a které musí zůstat v šatně.

Reagovat
vanGomm

Za 2-3 zápasy by je to velice rychle přešlo.Navyšovat zbytečně počet žlutých a tím dostávat stopky sotva někdo chce.Navíc dostat už v 5.minutě za tuhle zbytečnost žlutou

Reagovat
kilobyte

Takže bude lepší místo kopnutí míče do autu zfaulovat protihráče?

Reagovat
smazaný uživatel

Některý ty nápady jsou už totálně mimo. Ano, je to business, jde o prachy, ale v principu je to pořád sport.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vanGomm

Já je říkám,že by neměli hráči suplovat rozhodčí.Zakopávat míče a na něco si hrát co ve skutečnosti nejsou. Pokud chtějí na sebe upozornovat jaký že to mají smysl pro fér hru,tak mají jiné možnosti.Každý snad ví které ty možnosti myslím.

Reagovat
Fakt

Jasně a rozhodčí bude určovat jestli to bylo úmyslné zakopnutí míče nebo jen nepovedená přihrávka.

Reagovat
Greny

Hele nejsem si jistej ale pár let zpět... Neřešilo se to a neschválili to že má hru přerušovat jen rozhodčí? A ne hráči zakopavanim

Reagovat
smazaný uživatel

Tak když je rozhodčí kretén tak počkáš až se brankář udusí?

Reagovat
PlackaSKS

jo.. ale bohužel to dodržuje minimum hráčů/týmů

Reagovat
Fakt

Ano, přerušovat hru má rozhodčí, ale nemůžeš dát hráči žlutou, že pošle míč do autu.

Reagovat
dave30

Jj, a taky bylo schváleno pravidlo, že pokud rozhodčí zapíská a seběhnou se k němu protestující hráči (kromě kapitána), tak budou potrestáni žlutou kartou.

Reagovat
ratusek

Počkej fakt? A kdy?

Reagovat
vanGomm

Tak ten rozdíl by poznal i ten kdo by viděl fotbal poprvé v životě Navíc tato komedie s tím úmyslným zakopáváním,tedy když hráči neoprávněně suplují rozhodčí se děje mnohokrát za zápas.Potom nastává zase dojemné vracení míče.Jedná se tedy o další naprosto zbytečné prostoje ve hře.

Reagovat
smazaný uživatel

větší blbost jsem tady dlouho nečetl, gratulace

Reagovat
Shevchenko

Co to je za nadpis?

Reagovat
Bakary3

A o nejakym duchu hry teda slysim poprvy...

Reagovat
kilobyte

Měli by fauly a prohřešky v pokutovém území rozdělit na jasné zamezení šance a faul/prohřešek mimo hru.

Za faul hráče s míčem by byla penalta. Za všechno ostatní nepřímý kop.

Reagovat
Greny

Ten duch hry je dobrej... Dle toho by měli pískat hlavně ty ruky ve vápně co si to drevaci jsou schopni nastrelit sami do sebe

Reagovat
kammil1203

Naučte někdo Dočkala kopat pencli. Takový hráč to mohl kopnout o dost lépe. A rozhodčí ukázal, že nemá vůbec cit pro hru, nechápu, proč hned nepískal, na co čekal, až mu někdo řekne, že je někdo zraněný?

Reagovat
smazaný uživatel

Ten by si toho nevšiml, ani kdyby ho přejela sanitka na hřišti.

Reagovat
dave30

https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-vacek/388951/chovani-michala-sacka-lze-pochopit-sudiho-marka-absolutne-ne.html

Mrkni na to znovu, připadá ti to tak moc nelogické od rozhodčího? Nita po zásahu míče ještě situaci dohrál. V ten moment se rozhodčí otočí a běží směrem k půlce. Asi na 35m se otočí a když vidí Nicu ležet, tak běží k němu. V ten moment chytí Sáček míč do ruky. Teprve potom se ozve písknutí. Podotýkám, že Nita měl dost času hodit míč asi 2m za čáru...

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
dave30

Navíc musím s tebou souhlasit, že pokud by si Sáček s Nitou navzájem rozuměli, tak tato situace nevznikne.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Žvatlal Vacek z Deníku Sport si zas dělá ostudu Fakt smutný, kdo všechno může si může hrát na novináře. Místo bulvárních sdělení by si spíš mohl oprášit gramatiku a i logiky trochu u něj pokulhává. Do titulku narve, že sudí skandálně chyboval, nicméně v článku pak uvádí citaci pravidlového experta, že penalta byla sice necitlivě písknuta, avšak dle pravidel to bylo ok.

https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/388941/bizarni-penalta-na-letne-sacek-zahral-rukou-sudi-marek-skandalne-chyboval.html

Reagovat
dinss

Vacek je strašnej tragéd. iSport čtu jenom kvůli tomu, že jsou tam občas nějaký klepy ze zákulisí o Plzni jinak je to hroznej plátek. To si radši poslechnu podcast na ytb ČT4.

Reagovat
Losinho

On je hroznej fanoušek už i Podroužka sere ta jeho nekritičnost vůči Spartě

Reagovat
verv

Zrovna s Podroužkem si nemaj co vyčítat, ti jsou úplně stejní akorát každej v jiným dresu

Reagovat
Losinho

Podroužek minimálně v těch podcastech do Slavie docela jebe.

Reagovat
verv

Nejsem takovej masochista, abych si pouštěl podcasty od iSportu Ale v jeho článcích sem si nějakýho jebání do slavie asi nidky nevšiml.

Reagovat
Losinho

Já myslel ty od Novotnýho, ale k práci jsou dobrý i tamty

Reagovat
srandamač

To je hrozně "neobjektivní" bulvár kdyby tohle udělal Masopust, to by bylo výrazů, jak je blbej, že sahá ve vápně na míč.

Reagovat
smazaný uživatel

A ty víš jak, že autor dělá i titulek?

Reagovat
REPLIKATOR

Blesk

Reagovat
dave30

https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/388941/bizarni-penalta-na-letne-sacek-zahral-rukou-sudi-marek-skandalne-chyboval.html

Až nyní jsem našel čitelný záznam PK Sparty. To bylo co? Hancko podklouzne, jeho noha se tím dostane na místo, kam směřuje hostující obránce. Ten, protože sleduje míč a ne podklouznuvšího protihráče, na ni šlápne. Pane Kotale, toto bylo písknuto podle pravidel, nebo v duchu hry?

Reagovat
verv

Kotal ale nic o duchu hry neříkal, ani si nijak nestěžoval.

Asi by to chtělo si důkladně přečíst článek a ne si jenom spojit titulek s fotkou

Reagovat
dave30

Já to četl, ale potom jsem si to neuvědomil a mrknul jsem opravdu pouze na titulek. Takže omluva p. Kotalovi a stejná otázka na p. Kureše. Penalta Sparty byla podle pravidel, nebo v duchu hry? Mně osobně to přijde horší, jak ta druhá, protože u té druhé to bylo alespoň podle pravidel. U té sparťanské si tím nejsem zcela jistý. Prostě podobně by si mohl stěžovat faulující hráč, že on nefauloval, že soupeř mu do nohy vrazil

Reagovat
verv

Sparťanská penalta byla dost pofidérní, ale podle pravidel asi správně, protože přišlápnutí tam bylo. To, že s tím hráč Liberce nemohl nic udělat je jasný, ale to pravidla nezohledňujou.

Nevím, jestli u penalty proti Spartě se dá říct, že byla podle pravidel, když v situaci bezprostředně předtím došlo k minimálně jednomu porušení pravidel, který odpískaný nebylo. To je asi jako říct o gólu, kterej padne po přihrávce rukou, že to bylo podle pravidel, protože ruka sice byla, ale ten střelec to dal normálně nohou takže v té konkrétní gólové situaci k porušení pravidel nedošlo.

Já bych nepískal ani jednu z těch dvou včerejších penalt.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
C-M@ster

Asi bych jako exekutor při takové pentli jen odevzdal míč soupeři, nicméně ta penalta Sparty byla za mě odpískaná nesprávně.

Reagovat
Posledni Kovboj

Kdybys to zakopnul, tak ti hoftych by ti dal takovou deku, ze ti jeste pristi zimu bude teplo

Reagovat
Sir Red Devil

Penalta proti Sparte, pískutná podla pravidiel a bodka ! Nechápem argumenty niektorých, ruka v neprerušenej hre je penalta.

Penalty Sparty, aby toto odpískal aj s VARom, slušne povedané to je hodne sporná penalta, za mňa tu chcel Spartu "kompenzovat" . Ale ako tu písali vyššie, tých chýb , neudelených žltých resp. červených tam bolo viacej . A pan Dočkal by mal ísť do politiky, kecať to mu ide očividne

Reagovat
Skleepy

Všichni furt penalta podle pravidel, podle pravidel... Podle pravidel nemá Nita držet balon dýl jak 6 vteřin a to měl třeba sudí totálně na párku, když ho držel dobrejch dvacet a zároveň celkem evidentně ležel na zemi neschopen pokračovat, tak o jakých pravidlech je řeč? Ta penalta je prasárna a když to sudí nejdřív tak posere, že je nucen to následně odpískat, tak to mají klauni zakopnout a ne ještě za rozhodčím chodit žalovat. Penaltu na Hancka bych taky nepískal - minimálně mi to nepřijde jako závažné pochybení, který má zpětně řešit VAR, spíš souhra okolností.

Reagovat
dave30

Psal jsem to již několikrát. 99,9% brankářů míč v takové situaci zahodí do autu (měl to asi 2-3m). Vzhledem k tomu, že po krátkém ošetření Nica pokračoval, tak nemohl být ve stavu, aby ten míč nemohl zahodit. Myslím, že někdo by tu penaltu opravdu zakopl. Ale neočekával jsem to od hráčů Liberce. Celý týden čtou v novinách, jak si Sparta objednala v zápase s nimi vítězství v poháru a navíc před 5 minutami je písknuta stejně nesmyslná penalta proti nim. Takže asi tak...

Reagovat
dinss

Kolik z vás chtělo po Lafatovi na Dukle zakopnout balon, když tam sestřelil Radu, kde se pak do něj Rada mírně opřel a byla z toho tragická penaltička pro Spartu? Neplačte mi tady pořád.

Reagovat
repkajebuh

Stejná ruka, jako když se kope přímý kop, rozhodčí ukáže brankáři píšťalu, následně se postaví zeď rozhodčí zahájí hru hvizdem z píšťalky a poté si hráč ještě poupraví míč rukou. Vždycky to rozhodčímu říkám ze je to ruka a má se kopat nepřímý volný kop na opačnou stranu. Asi jednou se mi stalo, ze to takhle otočil. Vesměs se mi spis vysmali. Tak doufám, ze si to nejakej rozhodčí tady přečte.

Reagovat
Skleepy

Reagovat
verv

Moc nechápu, pokud VAR řešil ruku Sáčka, tak že neřešil to, že Nita měl míč víc než 6 vteřin. To je taky porušení pravidel a když předcházelo té penaltové situaci, tak se snad mělo řešit VARem i to. Asi jako když by se odpískala penalta, ale pak se se zjistilo, že tomu předcházel třeba ofsajd.

Reagovat
PlackaSKS

Ksyby předcházel offside (logicky spartansky, aby tvoje tvrzení dávalo smysl), tak by se penalta stejně kopala, protoze je to výhodnější nez zahrávání offsidu z vlastní poloviny a nechal vy tedy výhodu.

Reagovat
verv

Mluvím o situaci, kdy by byla odpískaná penalta za faul na hráče a pak by se zjistilo, že ten hráč byl předtím v ofsajdu. V tomhle případě by měl VAR penaltu zrušit, protože porušení pravidel ( v tomhle případě ofsajd) předcházelo té penaltové situaci. Tím pádem nechápu, proč je to v tomhle případě jinak, když té penaltové situaci taky očividně předcházelo jiný porušení pravidel.

Reagovat
PlackaSKS

Protoze tady doslo ke dvěma porušení pravidel jednim tymem. A když nedošlo (byť chybně) k odpískání hned prvního porušení, tak var se logicky nemuze vracet k tomu méně závažnému.To co se snažíš popsat ty je úplně jina situace. V tvem popisu by musel Nguyen drzet minutu mic a pak na něj sáček jak debil sáhnout rukou.

Reagovat
verv

Tohle bych chápal v případě faulu, protože při faulech se výhody běžně dávaj. Ale v případě dlouhýho držení míče gólmanem sem teda výhodu dávat nikdy neviděl, tak moc nechápu, proč by tak měl postupovat VAR. Podle pravidel je to tak možná správně, ale nedává to moc smysl, když z toho potom přímo vyplynula ta penaltová situace.

Reagovat
PlackaSKS

To dava smysl prave proto, ze z toho vyplynula penaltová situace. Zkrátka, rozhodčí chyboval, ale to nesmi napravit další chybou. A sacek je uplnej idiot, který pak jeste lze o bezvládným nitovi, ktery s nim podle záznamu mluvil. Tam pak rikat neco o zapadlem jazyku.. prvni penalta chybně, druha demence sacka.

Reagovat
verv

Že nemůže rozhodčí opravit chybu chybou je jasný, ale od čeho tam je teda VAR? Ten má přece opravovat chyby rozhodčího a pokud by nenastala ta chyba, tak by ani nenastala ta následná situace.

Btw Sáček o bezvládným Nitovi nikde nemluvil a zajímalo by mě, z jakýho záznamu viděls, že Nita se Sáčkem mluvil předtím, než z něj Sáček sundal ten míč. Takže řeči o idiotovi a demenci nejsou moc na místě, ale chápu, že ty bys určitě s chladnou hlavou stál metr od hráče kterej leží na zemi po zásahu do hlavy a čekal, až rozhodčí milostivě přeruší hru.

Reagovat
PlackaSKS

"Jestli nemá třeba zapadlý jazyk" A ze záznamu je jasne videt jak s nim nita komunikuje. Sacek je retard a jeste lze. No, lze nebo je ještě vetsi retard a mysli si, ze se zapadlým jazykem muzes mluvit. Opravování varem uz jsem vysvětlil.

Reagovat
verv

Znova se ptám, z jakýho záběru přišels na to, že Nita mluvil se Sáčkem předtím, než z něj sundal ten míč. Ze záběrů který byly v TV je vidět, že se akorát otočil z břicha na záda, míč před obličejem, takže jestli nemáš nějakej tajnej záběr, kterej neměla ani o2, tak lžeš spíš ty. Kecy o retardech nechám radši bez komentáře, ale zamysli se, jak bys v takové situaci reagoval ty. Určitě by sis nejdřiv v hlavě přehrál všechny možnosti, co dělat, abys neporušil pravidla, pak by ses zamyslel, jak přesně se chová člověk, co má zapadlej jazyk a v klidu bys počkal na hvizd rozhodčího

Reagovat
PlackaSKS

Kdyz se přetáčí z boku na zada, mluvi. Je to celkem jasne videt. Mozna nezvládas ne jen psany text, ale ani obrazovy záznam. A jo, urcite mu chtel zachranit život odstraněním balónu z rukou proste je sacek idiot jako kdyz nasi prestali hrat v kyjeve. Omlouvej si to jak chceš, hledej chyby u rozhodčího (ktery navic nemel piskat první penaltu pro spartu a julisovi mel dat jasne druhou zlutou za loket) a bud spokojeně ukřivdeny.

Reagovat
verv

Jasně vidět Já sem teda viděl, jedinej záběr, kde je Nitovi vidět do obličeje, a ten je z takové dálky, že z toho fakt nerozeznáš jestli mluví, dejchá nebo třeba chrčí protože nemá dech. Na záběrech víc zblízka má míč před obličejem, takže z toho není poznat nic. Ale koukám, že mám čest s panem dokonalým, kterej se v každe situaci nejdřív zamyslí nad všema možnostma, vyhodnotí si diagnózu, počká až mu to bude umožněný pravidlama a teprve potom začne něco dělat, takže máš asi i takovou schopnost, že poznáš jestli někdo mluví, aniž bys ho slyšel a viděl mu do obličeje. Btw idiot je spíš ten, kdo vidí někoho ležet na zemi po zásahu do hlavy a nedělá nic.

A nevím co meleš o ukřivděnosti, řeším tuhle konkrétní situaci a výš píšu, že ani penaltu pro Spartu bych nepískal.

Reagovat
PlackaSKS

Je to tam videt jasně, na to fakt nemusíš byt dokonaly jako ja. Mozna jen nejsi schopny si pustit spravny zaber. Z tech asi tri je to smutny. A kdyby si sacek vazne myslel, ze mu něco je, tak zacne volat doktory, sam mu vynadavat jazyk, cokoli.. ten blbec ale jen sahne na mic a dal stoji a cumi. Prostě si poplac a bude lip. Ja si zase něco najdu dnes vecer az bude hrat muj tym.

Reagovat
verv

Od začátku sem diskutoval slušně, tak nechápu proč máš furt potřebu útočit. Asi ti to dělá dobře, že to můžeš někomu "nandat" v diskuzi na netu, gratuluju. Ke zbytku už nemá cenu nic psát, protože si stejně jedeš svou.

Reagovat
PlackaSKS

Svoji si jedeš odzacatku taky, dokonce si mi několikrát podsouval veci, které jsem nerekl, ba naopak. Třikrát slušně vysvětlit stacilo, pak už proste pisu co si myslím. Jediny v cem souhlasím, ze ta diskuze nema smysl.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně to říkám už od včera. Nita měl dostat žlutou za zrdžování hry, protože nerozehrál balon 6 vteřin. Hotovo, žádná penalta být neměla. A i kdyby tak v duchu fair play to měl Liberec zakopnout.

Reagovat
verv

Tak zase nějaký zakopnutí míče bych Liberci nevyčítal, to by neudělal asi nikdo a zvlášť po té divné penalteě chvíli předtím.

Reagovat
Mike Litoris

Ať hlavně takhle pískají zahrání rukou pokaždé, když se nějaký hráč domnívá, že by faulován a ještě v pádu si míč stáhne rukou k sobě. Vždycky mě vytáčí, jak si i při sporným kontaktu tímhle vynutí faul, přitom je to úplně jasné porušení pravidel a hra rukou, jelikož k tomu vždy dochází ještě před odpískáním toho domnělého faulu. Fakt to je poměrně jasné vyvíjení tlaku na rozhodčího, protože pokud nezapíská ten faul, tak musí tomu padajícímu hráči zákonitě dát žlutou za úmyslné hraní rukou a dost hráčů toho zneužívá.

Reagovat
GrimeBaller98

Penalta byla kravina to uznavam, ale ten brekot a hate Spartanu na nas nechapu. Pamatujete na suchej hajzl v Mol Cupu? Porad vam mame co vracet. Navic ta penalta Sparty taky byla dost divna, jeste ze ji Filip chytil. Plus Soucek a Julis mohou byt radi, ze vubec dohrali.

Takze ano uznavam, ze penalta byla blbost a nemeli jsme ji davat, ale prvne to chce si zamest pred vlastnim prahem.

Reagovat
Kuchta

Reagovat
Skleepy

Pamatujete na penaltu pro vás po faulu na Hanouska od Malinského? Pořád vám máme co vracet.

Reagovat
GrimeBaller98

Vy jste fakt strasne omezena skupina fanousku ale. Ok to je jeden moment v nas prospech. Mam zacit jmenovat vsechny vyhody, ktere proti nam Sparta kdy mela?

Jak rikam, chce to zamest si pred vlastnim prahem konecne

Reagovat
Skleepy

Spíš ty jsi omezenec. Ty jmenuješ moment z minulé sezóny, kde padla žlutá karta místo červené. Já zmiňuju moment, kdy byla penalta místo útočného faulu. Proč ty můžeš a já ne?

Reagovat
GrimeBaller98

Jojojo a penalta po simulaci Tetteha. Hlavne jsou jasny dukazy o tom, ze to finale bylo ovlivneny o tom ja mluvim, ted nemyslim jen zakrok toho spinavce Frydka

Reagovat
Skleepy

Penalta na Tetteha byla zcela v pořádku - i gólman věděl, co provedl, a ani neprotestoval. Pouštěl jsem si to několikrát rozkrokovaně, a i když je možné, že Tetteh rád spadl, tak faul zcela zjevný. Jediné ovlivnění ze strany sudího byla nečervená pro Frýdka. Žádné jasné důkazy zatím nejsou (dokud nikdo nezjistí, co znamená "suchej hajzl"), pouze spekulace na základě telefonních odposlechů, které pokud se prokážou, tak samozřejmě potrestat - smrt korupci.

Reagovat
GrimeBaller98

Ok, tak tobe se omlouvam, ty ses jeden z tech inteligentnich a diky za tebe.

Me bohuzel spartanska skupina vcera tak vytocila. Jako jit na stranky fb nebo ig a nadavat nam za to a hlavne rasisticky a hnusne tam urazet Maru? Ubohy proste, akorat to priliva olej do ohne te nenavisti od finale

Reagovat
Skleepy

Dementi jsou všude a Sparta má nejvíc fanoušků, takže i nejvíc dementů.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
r.mrazik

kazdopadne nejvetsi curak je hoftych

Reagovat
Remt

nejvetsi curak je r.mrazik. A proc Hoftych vlastne? zapas jsem nevidel.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Remt

Reagovat
GrimeBaller98

Joo? Ahaa, ja si moc dobre pamatuju co vzdycky z pusy vypustil ten klaun Scasny po zapasech s nama

Navic, nemuzes se mu ale vubec divit, Julis se Souckem mohli byt venku, penalta Sparty taky divna a hlavni faktor je ten zarez v Mol Cupu, to nam bude hoodne dlouho lezet v zaludku.

Takze si plakejte jak chcete

Reagovat
r.mrazik

tak ja scasnyho rad fakt nemam,takze...

hele...kravina je kravina,at je to na jakekoli strane

fakt nema smysl si prehazovat kraviny z jednotlivych zapasu

Reagovat
Skleepy

Ale prd, může tě srát jeho postoj, ale furt je to jen kouč, který vždy musí chtít to nejlepší pro svůj tým. Největší čumák je sudí, který z toho udělal brambor na obě strany.

Reagovat
r.mrazik

hoftycha nemam rad a vlastne me u nej takove vyjadreni ani neprekvapilo

Reagovat
GrimeBaller98

Není ani prekvapeni,ze se jmenujes jako hlavni postava komunistické pohádky

Reagovat
r.mrazik

neskutecny...tohle jsem jeste v zivote neslysel

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíc mě pobavilo, že dle pravidlovýho experta byla penalta odpískaná v souladu s pravidlama, to je dobrej joke

Pravidlovej expert by si možná ty pravidla měl přečíst, kór, když je pod nima sám podepsanej jako spoluautor.

Reagovat
Kuchta

Baví mě, jak se zrcadlově otačila pozice Sparty a Slavie z období cca 1997 - 2007.

V té době se nám Sparťani smáli, že jsme věčně druzí, že neustále pláčeme (často po právu), v derby nám naložili prakticky kdy chtěli, o titulu jsme si mohli nechat zdát

Stačí dekáda a všechno je jinak Sparťani jsou posledních několik let jednoznačně nejubrečenější fanoušci v lize

Reagovat
Rolf

Ty bulíku,tolik svinstva co teď nikdy nebylo.Podívej se na poslední derby,na toho dementa

Koláře,který ve 28.min.nejde po míči,ale kolenem ve výši hlavy skáče na Krejčího do kterého

zezadu strčil Kúdela.Oba měli jít okamžitě ven!Grázl s píšťalkou Zelinka a u VAR lump Franěk

z toho udělali penaltu bez trestu!!!

Reagovat
Kuchta

0:3

Cry me Vltava

Reagovat
GrimeBaller98

,, Cry me a river girl”

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Skleepy

Rozdíl je, že vy jste to vždy svalovali na úplatky, protěžovanost a záměr. My jsme jen nasraní na chyby sudích, což je logický - nevšiml jsem si, že by kdokoli naznačoval rozhodčího předpojatost směrem k Liberci (a to platí i o všech jiných zápasech snad s výjimkou památného utkání v Plzni a Limbovy nepenalty, kde to smrdělo tendenčností a tenkrát jsme si opravdu hodně zaplakali).

Reagovat
r.mrazik

ale tak...lehce na oranzovou ne?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele