Máme tady závěr roku a společně s Katkou Fišerovou jsme si pro vás připravili největší aktuální trendy v e-mail marketingu. Katka je šéfkou populárního českého e-mailingového nástroje SmartEmailing.cz, který využívají jak velké firmy a korporace, tak i malé projekty a živnostníci.
Rozebrali jsme, jak pandemie koronaviru ovlivnila přístup firem k e-mail marketingu a proč byl často jediným nástrojem, který držel jejich byznys nad vodou. Poté jsme se přesunuli k tomu, jak nad rozesíláním e-mailů přemýšlet v následujících měsících a jaké největší trendy nás zasáhnou.
Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Petra Pustková
Před 3 roky
Jak já nikdy nic nekomentuji, tak teď musím – oravdu skvělý rozhovor, moc za něj Jirkovi děkuji. Je pro mě velice přínosné slyšet jak email marketing funguje v Česku a v češtině, protože studuji marketing v zahraničí, takže to pro mě dneska byla vlastně taková premiéra. Díky moc!
Odpovědět »