Firma MST Cars ze severního Walesu se specializuje na znovuzrozené Escorty. Nabídne vám hned několik různě drsných verzí pro zábavu i seriózní motorsport.
Doba bastlířů, kteří přestavovali Pontiacy Fiero na všemožná Ferrari, je naštěstí definitivně pryč. Naopak profesionální restomody jsou na vzestupu, dnes si můžete koupit k dokonalosti vyšlechtěná Porsche od věhlasných Singer Vehicle Design, od základu nově postavená historická Ferrari, všemožné Alfy, ale také lidovější vozy. Britští specialisté MST Cars se specializují na výhradně na jedničkové a dvojkové Escorty, které zejména v sedmdesátých letech minulého století sbíraly jeden úspěch za druhým na různých typech závodních tratí.
Nejde o žádné opravené civilní či závodní ojetiny, karoserie si staví sami, díky čemuž je možné použít dodatečné výztuhy a vozy připravit na instalaci vyšlechtěných dílů. Základem je verze pro silniční provoz, poháněná dvouapůllitrovým čtyřválcem Ford Duratec o výkonu přes 147 kW (200 k). Kola jsou poháněna skrze pěti- či šestistupňovou manuální převodovku, tlumiče nesou značku Bilstein, motor má řídicí jednotku s několika různými mapami a výfukové potrubí je z nerezu.
Druhým stupněm je verze na silnice i okruhy, jíž nechybí ochranná klec, lepší tlumiče Bilstein (za příplatek stavitelné) a celá řada dalších drobných vylepšení. Následuje provedení Group 4 s výkonem přes 184 kW (250 k), které vám MST Cars postaví dle aktuálních nebo historických předpisů FIA.
Vrcholem je verze Ultimate s dvouapůllitrovým motorem Millington Diamond o výkonu přes 243 kW (330 k), sekvenční převodovkou Tractive, čtyřpístkovými brzdiči na obou nápravách (slabší specifikace mají vzadu dvoupístkové), stavitelným odpružením Reiger s dlouhým zdvihem, posuvnými pedály, kontrolou trakce, systémem launch control a karbonovými prvky. Ceny bez příplatkové výbavy začínají na dvou milionech korun.