Tisková zpráva

Obliba 3D značení roste. Proč mu největší světové značky věří už léta a další se přidávají?

Mnoho značek poznáte jen podle štítku. Nemusíte na něm vidět název společnosti ani firemní barvy. Vlastně ho mnohdy nemusíte vidět vůbec. Nejúspěšnější světové značky odhalíte pohmatu i ve tmě. Proč jsou 3D loga a štítky na vzestupu? Jaké mají (ne)výhody? A proč na ně nedají dopustit výrobci luxusního zboží?

Výjimečné výrobky si zaslouží výjimečné značení

Že obal prodává, vědí nejen knihkupci. Firmy dnes daleko více dbají na kvalitu obalových materiálů, etiket, nápisů, emblémů, 3D log a štítků, které jsou součástí jejich produktů. Uvědomují si totiž, že některé štítky budou dlouholetou součástí domovů zákazníků. Měly by tak nejen obstát ve zkoušce času, ale ideálně zaujmout také návštěvy.

Jaká je vaše značka na dotek? Nepodceňte loga, štítky ani doprovodné nápisy

Nechte zákazníky, ať pocítí kvalitu vaší značky na vlastní kůži. Rodinná firma RATHGEBER vyrábí reklamní a technická značení, na která je radost pohlédnout i se jich dotknout. Tvoří loga, štítky, emblémy i další designové prvky z mnoha různých materiálů. V současnosti jejich umění oceňuje více než 23 000 firem z celé Evropy. V RATHGEBERu vědí, jak v zákazníkovi vyvolat pozitivní emoce a podtrhnout dojem exkluzivity u luxusních výrobků.

Nehraje přitom roli, jak složité nebo velké logo potřebujete zpracovat. V Bystřici nad Pernštejnem najdou pro vaše produkty jasnou a nezaměnitelnou identitu. Mají bohaté zkušenosti s tvorbou 3D štítků a rádi vám vytvoří i velmi odolné značení nebo takové, které bude kompatibilní s NFC a RFID technologií.

Výhody 3D log a štítků

  • Poutají pozornost.
  • Lépe vyniknou mezi konkurenčními výrobky.
  • Mohou snadněji ztvárnit hodnoty a vize společnosti.
  • Povzbuzují k dotyku a vytvářejí spojení se spotřebitelem.
  • U prémiových výrobků podtrhují luxusní vzhled.
  • Znesnadňují padělání.

Když namísto 5 000 Kč rádi zaplatíte 7 500 Kč, může v tom mít prsty právě 3D štítek

Trojrozměrná struktura povzbuzuje lidi, aby se natáhli a dotkli. Olaf Hartmann a Sebastian Haupt v knize Touch! zmiňují, že pravděpodobnost spontánního nákupu může v případě, že se produktu dotýkáme, stoupnout až o 40 %. Stačí přitom, abychom výrobek alespoň 30 vteřin drželi a prozkoumávali, a budeme za něj ochotní zaplatit až o 50 % více, než jsme původně plánovali. Pravděpodobnost, že si produkt i značku zapamatujeme, je pak dokonce dvojnásobná.

3D značení je tak jasnou volbou pro mnoho firem nejen v sektoru prémiového zboží. Spojuje totiž výjimečný design s vysokou kvalitou provedení. Vytříbená whisky zraje roky a hodinky musejí tikat z generace na generaci. Štítek luxusní značky by tomu měl odpovídat. Třeba jako když v RATHGEBERu vytvářeli špičkový obal pro jeden z nejlepších ginů na světě – Hombre’s.

TIP: Nezapomeňte, že „luxus“ vnímají lidé různě. Zjistěte si vždy nejprve, jak vypadá luxusní zboží podle vašich (potenciálních) zákazníků. Například ze studie o kupcích vín vyplynulo, že mladší lidé preferují odvážné a výrazné etikety, zatímco starší generace dává přednost tradičnějším vzorům. Na čem záleží vašim kupujícím? Jaký design souzní s hodnotami firmy a odráží příběh vaší značky?

Omezení u 3D značení neřešte. Skoro žádná totiž nejsou

Pokud přemýšlíte o 3D nápisu nebo štítku, klidně popusťte uzdu fantazii. Moderní technologie vám vyrobí takřka vše. Existují materiály tvrdé i ohebné. Samolepicí, k navrtání i k našití. Takové, které obstojí v extrémním horku i mrazu, kterým nevadí častá manipulace nebo přímé světlo. Jejich povrch může být hladký jako zrcadlo nebo napodobovat různé struktury – třeba dřevo nebo kartáčovaný kov. Stačí jen vybrat vhodný materiál a způsob zpracování. Od toho jsou tu ale profesionálové, kteří vám se vším pomohou. Doladí s vámi vizuální podobu značení i jeho finální provedení. Na vás tak bude pouze prvotní nápad.

 

Text je součástí placené spolupráce se společností Rathgeber