V letošní první sběratelské kampani potěší Albert zejména milovníky kávy.
Za nasbírané body můžou zákazníci získat designové hrnky na doma i na cesty či sklenice a rychlovarnou konvici. Ve vybraných hypermarketech pak najdou také speciální konvičky na přípravu kávy nebo šálky a hrnek značky Perla. Lákadlem sbírky je kávovar Nescafé Dolce Gusto Infissima.
Nepijete kávu?
Nevadí Vedle designových hrnků a pomocníků pro přípravu kávy si přijde na své každý milovník snídaně. S rychlovarnou konvicí Tefal či zdobenými skleničkami nebo porcelánovým nádobím bude začátek dne opravdovým potěšením
Průběh kampaně
Za každý nákup v hodnotě nad 200 korun obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. V této kampani sbírají celkem deset bodů, z toho dává dva body Albert jako dárek. Zákazníkům tedy stačí dosbírat jenom osm bodů. Ty pak promění obchodě Albert za nabídku produktů značky Tefal, Guzzini a Kahla a další kuchyňské nádobí či kávovar Nescafe Dolce Gusto se slevou až 90 %. Věrnostní kampaň se na supermarketech a hypermarketech tentokrát liší. Zákazníci najdou v nabídce hypermarketů rozšíření ještě o bílý hrnek, cestovní hrnky, konvice na kávu či šálek s podšálkem značky Perla. Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 3. února a potrvá do 16. března 2021, nebo do vyčerpání zásob.
Více informací a přehled produktů najdou zákazníci v letácích a obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/snidane.
Připravila: Katka Soušková
Zdroj: Albert
Foto: Albert