Foto: Coca-Cola

Kampaň Coca-Cola „Spolu chutná nejlépe“ zve na živé vaření s influencery

15. 2. 2021 15:02

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Coca-Cola zahajuje svoji novou kampaň s názvem Spolu chutná nejlépe i v Česku. Její hlavní myšlenkou je najít si cestu k radosti prostřednictvím společně strávených chvil s blízkými. V rámci komunikace je plánováno hned několik marketingových aktivit – globální TV spot, jež odkazuje ke světovým chutím, času strávenému s rodinou a k myšlence, že vše chutná lépe společně. Chystá se i živě přenášené vaření s influencery – kuchařským mágem Markem Pavalou a zpěvačkou Máriou Čírovou, spotřebitelská soutěž o kuchyňské potřeby Potten&Pannen nebo spolupráce s e-shopem Košík.cz.

„Letošní kampaň je postavena nejen na skvělé chuti nejslavnějšího nápoje na světě, ale především na myšlence, že radostné chvíle a skvělé věci si můžeme vychutnat právě doma se svou rodinou.  Domácnost je totiž místem, kam se v posledním roce přeneslo ochutnávání nových pokrmů a společné sdílení nejrůznějších příjemných zážitků,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR. „Z průzkumu mezi českými spotřebiteli víme, že lidé si perlivý nápoj Coca-Cola často vychutnávají právě doma a 72,4 procent respondentů uvedlo, že jej preferují před jiným colovým nápojem. I z tohoto důvodu je letošní kampaň Spolu chutná nejlépe jiná a klade důraz na čas strávený doma,“ doplňuje Němcová.

Kampaň Spolu chutná nejlépe v Česku a na Slovensku běží už po druhé. I loňský ročník doprovázela řada aktivit – byla to například soutěž o kuchyňské spotřebiče SMEG, které se zúčastnilo více než 52 000 soutěžících, nebo zábavná televizní show o vaření Společně s chutí, kterou provázel Marek Pavala společně se slovenskou herečkou a komičkou Lujzou Garajovou-Schramekovou.

„Aktuální situace a zkušenosti z minulého roku nás podnítili k tomu hledat nové příležitosti a možnosti spojení skvělého jídla a nápoje Coca-Cola. Chtěli jsme zachovat velmi úspěšný formát vaření a spolupráci s influencery, a zároveň přinést milovníkům dobrého jídla skutečný zážitek, který mohou sdílet se svými nejbližšími. Speciálně pro letošní rok vznikl proto nový formát, díky kterému přeneseme zajímavé recepty přímo do domácností prostřednictvím livestreamů na Instagramu, ve kterých budeme vařit společně v reálném čase. Do projektu je zapojen i online supermarket Košík.cz, kde si lidé mohou snadno nakoupit všechny suroviny na recept, který se bude v rámci livestreamu vařit,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manažerka značky Coca-Cola.

První, zhruba hodinový, livestream proběhne už tuto sobotu 20. února 2021 od 18 hodin. Další pak budou následovat 6. března a 20. března 2021. K vaření přizvala Coca-Cola ambasadory Marka Pavalu, českého kreativního kuchaře a finalistu soutěže MasterChef 2012, a Máriu Čírovou, slovenskou zpěvačku a skladatelku. Sejdou se o třech sobotách v únoru a březnu a v pohodlí domova budou připravovat zajímavé recepty světových chutí.

Součástí kampaně je i spotřebitelská soutěž o světové kuchyňské potřeby Potten&Pannen. Kampaň Spolu chutná nejlépe podpoří i komunikace v obchodě Košík.cz, kde bude zároveň možnost si nakoupit suroviny na livestream vaření s influencery.

Foto: Coca-Cola

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.