Ogilvy hlásí šest nových lidí, do Tesco týmu přichází Cabejšek

čtvrtek, 4. března 2021, 16:35 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Kreativní tým Ogilvy se rozšířil o šest nových jmen. Na pozici Creative Group Head přichází Jakub Cabejšek.

Jakub Cabejšek, zdroj: Ogilvy

Jakub Cabejšek, zdroj: Ogilvy

Od nového roku se řady kreativců v Ogilvy rozšířily o šest jmen. Po dvou letech se do Ogilvy vrací Jakub Cabejšek. Jako Creative Group Head směřuje do vedení agenturního týmu klienta Tesco, do kterého přicházejí designéři Anna Hlaváčková a Harsh Hede. Kreativu Ogilvy rozšíří také copywriter Matouš Hruška a junior art director Jakub Klíma. Do social týmu nastupuje art directorka Gabriela Bujdošová.

ATL komunikace a strategické televizní spoty, integrované kampaně a veškerá in-store sdělení značky Tesco v regionu České republiky, Polska, Slovenska a Maďarska vznikají v pražském Ogilvy od roku 2015. Jakub Cabejšek nově rozšiřuje vedení agenturního týmu kreativců britského řetězce v čele s kreativním ředitelem Ogilvy Richardem Axellem. S reklamou Cabejšek začínal před osmi lety právě v pražském Ogilvy, jeden rok strávil v berlínské pobočce sítě jako ideamaker. Od roku 2019 vedl na pozici kreativního ředitele pražský tým agentury Proximity, stejnou pozici později zastával také v agentuře Mark BBDO. Pracoval pro globální account Nestlé a v rámci našeho regionu pro klienty IBM, Société Générale, Heineken, IKEA, O2, UBER nebo Český rozhlas. 

Kreativní tým Tesco rozšiřuje i designérka Anna Hlaváčková. Do Ogilvy se přesouvá z agentury Underline, kde se věnovala klientům Panasonic, realitní skupině CBRE, Raiffeisenbank nebo finské značce Fiskars. V Ogilvy se mimo klienta Tesco bude podílet také na přípravě tendrových nabídek.

Její nový kolega Harsh Hede se reklamní tvorbě na pozicích v agenturách, na klientské straně a jako freelancer věnuje přes sedm let. Podílel se například na kampani ke startu Spotify India, ve společnosti Greenlight Planet vedl tým designérů pro trhy v Indii, Pákistánu, na Filipínách a Papui Nové Guineji.

Po dvou letech a s novými zkušenostmi z agentury Mark BBDO a z pozice ředitele tiskového odboru Ministerstva práce a sociálních věcí se do Ogilvy vrací copywriter Matouš Hruška. Věnovat se bude primárně značce Heureka. V minulosti pracoval pro klienty Komerční banka, Lego, Ikea Allianz nebo STR8. 

Z agentury Zaraguza přichází art directorka Gabriela Bujdošová. V social týmu Ogilvy bude rozvíjet specializaci na motion design jako klíčovou součást moderní komunikace na sociálních sítích.

-stk-