Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

4. 3. 2021 13:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později i do Mark BBDO, se do Ogilvy vrací.

Na pozici creative group head bude Jakub Cabejšek v Ogilvy pracovat v týmu pro Tesco, který vede kreativní ředitel agentury, Richard Axell.

Do týmu nově přicházejí také designéři Anna Hlaváčková (z Underline) a Harsh Hede, pro sociální část art directorka Gabriela Bujdošová (ze Zaraguzy). Agenturu posílí také zkušený copywriter Matouš Hruška a junior art director Jakub Klíma.

Právě v pražské pobočce Ogilvy vzniká od roku 2015 veškerá AT komunikace a strategické televizní spoty, integrované kampaně a  in-store sdělení značky Tesco v regionu České republiky, Polska, Slovenska a Maďarska.

Jakub Cabejšek ve své kariéře pracoval pro Nestlé na globální úrovni a v rámci regionu pro IBM, Société Générale, Heineken, IKEA, O2, UBER nebo Český rozhlas. Je držitelem víc než dvou desítek domácích a mezinárodních reklamních cen a je finalistou soutěže kreativity Cannes Lions.

Foto: Ogilvy

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.