Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Češi myjí nádobí i třikrát denně. Podléháme pyžamovému efektu, říká prezident Henkelu


Ilustrační foto. | foto: Pixabay.com/PhotoMIX-Company

Premium Rozhovor
Nový koronavirový zákazník se stravuje doma, často uklízí a příliš nepoužívá deodorant. Podle prezidenta Henkelu ČR Romana Kýra se poptávka po prostředcích na nádobí zvedla o desítky procent. Bez ohledu na pandemii ale umějí Češi velmi dobře počítat a výhodně nakupovat.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

PŘEHLEDNĚ: Školy budou testovat v pondělí a čtvrtek. Na koho se návrat do lavic vztahuje?

Lidovky.cz: Už rok trávíme obrovské množství času doma. Jak to ovlivnilo spotřebitele?
Pandemie rapidně změnila spotřebitelské chování, protože nikdo na to nebyl připravený. Především jsme zaznamenali raketový vzestup poptávky po výrobcích na mytí nádobí, spojené s prací z domova, kdy spotřebitelé jsou nuceni doma vařit a uklízet. Veškeré stravování nyní probíhá doma, tím pádem víc umýváte nádobí, uklízíte a podobně. Šlo tam o nárůst o desítky procent.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...