BPA má o TV přenosech TELH jasno

13. dubna 2021, 14:13

hokej.cz

Požádali jsme Janu Obermajerovou, šéfku BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera Tipsport extraligy, o vyjádření k režimu vysílání TELH.

Fanoušci se často ptají, proč se obě semifinálová utkání hrají ve stejný den. Můžete to objasnit?
BPA se to z pohledu marketingového partnera nelíbí, preferujeme rozložení semifinále do více hracích dnů – střídání sérií. Respektujeme však rozhodnutí Asociace profesionálních klubů ledního hokeje, která si v minulosti odsouhlasila tento formát a navíc před letošní sezonou odsouhlasila herní řád. To jsou sportovní parametry, které BPA musí respektovat.

Úterní šestá utkání dokonce startují shodně v 17 hodin...
Máme dohodu s vysílateli, že začátky semifinálových utkání jsou od 17 a 19 hodin. Právě proto, abychom vzhledem k formátu semifinále divákům poskytli možnost zhlédnout oba zápasy. Vzhledem k dnešním jiným sportovním programům není prostor ve vysílání pro zápas od 19 hodin, po vzájemné dohodě s oběma vysílateli. Věříme, že fanoušek tuto mimořádnou kolizní situaci pochopí. Ještě si dovolím komentář k medializovanému „zapadnutému emailu“ mého kolegy. Jednalo se o čtrnáctidenní zpoždění předání informace týkající se žádosti O2 TV o přesun času zápasu z 19 na 17 hodin z důvodu vysílání Ligy mistrů. Naše komunikace s oběma vysílateli je profesionální, maximálně si vycházíme vstříc, i s ohledem na nasazení techniky, ale musíme respektovat jejich další programové závazky.

Pokud si kluby znovu zvolí za marketingového partnera BPA, jak to bude s vysíláním hokeje od sezony 2023/24?
Ačkoliv je nám podsouváno, že chceme hokej umístit pouze na placenou televizi, musím tuto informaci dementovat. Dlouhodobě preferujeme kombinaci vysílání na free to air a placené TV, což dokazuje aktuální formát vysílání hokeje. Je totiž základem pro navýšení finančních prostředků pro kluby, a zároveň nutností pro zajištění odpovídající televizní prezentace pro Tipsport extraligu a její partnery.

Jak náročné bylo jednání s kluby před středečním hlasováním?
S APK LH jednáme o prodloužení spolupráce už od září 2020. Chtěli jsme předejít nekomfortní situaci, jako několikrát v minulosti, kdy se marketingová práva sjednotila až na poslední chvíli. Podařilo se nám nyní přesvědčit kluby, že je nutností mít pro marketingového partnera minimálně dvě sezony časový prostor pro jednání s partnery a TV broadcastery, abychom pro ně od sezony 2023/24 zajistili lepší podmínky.

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz