Už jsem několikrát zmínila, že nesnáším rasismus. Ovšem tenhle nový zvyk nebílých TOHLE NESMÍŠ či TOHLE MUSÍŠ „jinak tě nazveme rasistou“ je ale pěkně silná, černá a nechutná káva. Takhle třeba shání inzerenty média vlastněná černými, a to i slavnými osobnostmi, u nichž byste řekli, že to nemají zapotřebí.

 

Amerikou hýbe skandál, kdy v nedělním výtisku Detroit Free Press vyšla celá stránka reklamy, v níž vlastníci sedmi černých médií obvinili generální ředitelku General Motors Mary Barra z rasismu. Cože tak odporného provedla?

Černí mediální magnáti (dole najdete jejich seznam a mimochodem, to oni zdůrazňují černou barvu) mají za to, že General Motors má utratit asi 14 % svého rozpočtu na inzerci v médiích v těch černých, protože tolik procent tvoří černí Američané. Žádají, aby GM navýšil útratu v těchto médiích alespoň na 5 % a dále si snažili vynutit, aby se s nimi Mary Barra sešla nebo aby rezignovala na funkci. Údajně nyní tvoří objem inzerce GM v „černých“ médiích jen asi půl procenta jejich budgetu.

Pochopitelně General Motors a jejich šéfka si tenhle diktát nedala líbit, a proto tedy vyšla celostránková reklama v Detroitu, kde GM sídlí, že jsou to rasisti.

Mary Barra, CEO GM

Údajně naháněli CEO General Motors Barru celých pět let, přičemž ona nereagovala. Já tedy v médiích pracovala a fakt to není nejvyšší šéf nadnárodní společnosti, koho přesvědčujete, aby u vás utratil nějaké prachy. Jenže v USA karta rasismu je víc než všechny trumfy dohromady, a tak se teď Mary Barra zodpovídá v médiích kolikže to v oněch médiích vlastněných černými utratili. Dušuje se, že je to víc než půl procenta.

Aby bylo jasno, GM se usilovně snaží být inkluzivní. Ve vedení se to jen hemží ženami a je tam Hispánka, Afroameričanka, míšenka Afro-Asie (fakt netuším, jak líp to napsat a ono to zjevně důležité je). Fakticky General Motors se stal první z největších korporací, kdo má převážně ženy ředitelky. Je ovšem úplně jedno, v kolika zemích GM je, kolik nebílých zaměstnává, jak moc jsou otevřeni idiocii politické autokorekce. GM byla přitom jedna z prvních společností v USA, kdo po smrti Floyda a brutálním vzedmutí brutálního BLM se přihlásila k antirasistickým pitomostem.

Neplatí, bum, rasistka!

Jak určitě víte, v těchto dnech probíhá soud s policistou, jehož koleno tlačilo k zemi zfetovaného černého kriminálníka celých 8 minut až ten zemřel. To vyvolává v Americe davové šílenství. Jsou slyšet hlasy, že poldu mají popravit bez soudu, ale naštěstí Minnesota už více jak 100 let nepopravuje.

Tak v téhle atmosféře obvinili černí týpci chudáka bílou ženskou v křesle vedení General Motors z rasismu.

Ostatně, v onom inzerátu to píšou na rovinu.

„Stojíš na pódiu po smrti George Floyda a říkáš Black Lives Matter (na černých životech záleží), když nás odmítáš vzít v úvahu. Samotná definice systematického rasismu je když jsi ignorovala a vyčlenila se a nemáš inkluzivní ekonomiku. Mary, my a další pevně věříme, že pokud budeš pokračovat ve svém přístupu k černě vlastněným médiím ve víře, že si nezaslouží příslušnou ekonomickou inkluzi a nestojíme ti za setkání s námi, pak bys měla rezignovat s okamžitou účinností.“

Co to, do psího zadku je, ta ekonomická inkluze?

Klobouk dolů před ní i „jejími“ lidmi, že rasismu nepodlehla a nátlak odmítla. To peklo, kterým si prochází, čekat musela.

Aby bylo jasno, ti Afroameričané vlastnící ona média nejsou žádní chudáci.

  • Byron Allen: Founder, chairman & CEO of Allen Media Group, a California-based media group that owns The Weather Channel and provides video to broadcast and cable TV, mobile devices, multimedia platforms, and the web.
  • Roland Martin: CEO of Nu Vision Media, Inc., a Chicago-based company that produces and distributes Roland S. Martin’s daily digital show, #RolandMartinUnfiltered.
  • Todd F. Brown, PMP: Founder, Urban Edge Networks and HBCU League Pass, which covers historically Black colleges and universities.
  • Don Jackson: Founder, chairman and CEO of Central City Productions, a Chicago-based full service television production company.
  • Earl “Butch” Graves Jr.: President and CEO, Black Enterprise,  a magazine covering African-American businesses.
  • Ice Cube: BIG3, Cubevision, CWBA.
  • Junior Bridgeman: Ebony Media, the publisher of Ebony Magazine, which covers pop culture and news  focusing on the African-American community.

Jeden si musí položit otázku jak dlouho už tohle asi trvá? Kolik let už nejvyšší vedení nejbohatších společností světa čelí brutálnímu nátlaku černých jen proto, že jsou černí a tedy si „zaslouží“? Je to vydírání jako každé jiné a právě tak by mělo být u soudu oceněno.

Systematický rasismus opravdu existuje, ale v opačném gardu. Sledujete, jak Coca-Cola vyzývá své pracovníky, aby byli „méně bílí“, protože přece rasismus. Retailové firmy stahují výrobky, které něco někomu připomíná, jen aby nešlo o rasismus. I v naší stále ještě homogenní společnosti nám tlačí multikulti jako něco lepšího.

Sakra, že vy ze mne toho rasistu nakonec uděláte!

 

Zveřejněno se souhlasem autorky

Jitka Moody News