Účel aplikací byl přitom zřejmý a sliboval poměrně slibný obchodní potenciál. Aplikace nabízela zboží od různých obchodních partnerů navázaných v rámci služby Google Shopping, což je vyhledávač zboží podobný Heurece, Hledejceny.cz apod. Vybírat tedy bylo z čeho, protože tato platforma je navázaná na marketingovou platformu Google AdWords, která je e-shopy masivně využívána. A to i v Česku.

TIP: Nejlepší aplikace pro tento týden: Cvičení těla, jazyka, ducha i mysli

Výhoda mobilní aplikace spočívala v rychlosti, přehlednosti a především v přítomnosti košíku a platební metody navázané na Google účet. Uživatel mohl nakoupit v různých obchodech, aniž by opustil nákupní aplikaci Googlu. 

Ovšem specializovaná mobilní aplikace nyní končí a Google uživatelům doporučuje používat místo toho web shopping.google.com. Ten funkcionalitu služby zachovává, je však trochu s podivem, že tím jde Google trochu proti proudu aktuálnímu trendu – nakupování na mobilech roste a nákupní aplikace teď vznikají jedna za druhou. Google si zjevně vyhodnotil, že se mu z nějakého důvodu nevyplatí, nijak své rozhodnutí ale nekomentoval.