Jak se vakcína proti covid-19 stává více dostupnější, chceme, abyste měli přístup k nejnovějším informacím ve vašich zemích,“ uvedla společnost v příspěvku, ve kterém novinku oznámila. The Verge ukázal, jak bude box vypadat – půjde o obrovský banner doplněný o nápis Vakcíny proti covid-19: Naučte se fakta.

TIP: Jen srdíčka už nestačí. Twitter zkoumá nové způsoby vyjadřování emocí, včetně negativních

Vše se bude zobrazovat pouze v aplikacích Twitteru na iOS a Androidu. Po rozkliknutí uživatele čeká stránka událostí od zdravotních institucí jako je Světová zdravotnická organizace (WHO) a vzhledem k avizované regionálnosti dost možná i místních úřadů (v našem případě ministerstvo zdravotnictví).

Vybrané příspěvky by měly pokrýt informace o dostupných vakcínách, jejich účinnosti, potenciálních vedlejších účincích, vztahu k mutacím, doporučení pro věkové kategorie apod.

K podobným funkcím se v posledních týdnech uchýlilo více sociálních sítí. YouTube zobrazuje krátké reklamy vyzývající k očkování, ve kterých vyzdvihuje benetify, které vakcíny mohou přinést. Facebook zase zvažuje, že začne v jednotlivých zemí informovat, když se otevře očkování pro novou skupinu obyvatel (již tak činí v USA).