Zalando oznamuje výjimečné finanční výsledky za první čtvrtletí 2021 a navyšuje výhledy pro celý rok
- Zalando očekává ve finančním roce 2021 nárůst hrubého objemu zboží (GMV) o 31 – 36 % a posílený EBIT 400 – 475 milion eur
- Hrubý objem zboží (GMV) vzrostl v prvním čtvrtletí 2021 o 55,6 % na 3,2 miliardy eur za posílené EBIT marže (4,2 %)
- Díky mimořádnému růstu počtu zákazníků dosáhlo Zalando 41,8 milionů aktivních uživatelů
- Do roku 2023 Zalando plánuje rozšířit svou evropskou logistickou síť o 5 nových distribučních center
„Zalando dosáhlo v prvním čtvrtletí 2021 vůbec nejsilnějšího růstu od roku 2014, kdy vstoupilo na trh. Pozorujeme, jak se celá platforma neuvěřitelnou rychlostí rozvíjí a je přínosem nejen pro naše zákazníky, ale také partnery, čímž nám umožňuje pokračovat mílovými kroky na cestě stát se prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion,“ komentuje výsledky CFO Zalanda David Schröder.
Celá zpráva v angličtině je dostupná ZDE.