Hisense odstartuje kampaň #UpgradeYourHome pro UEFA EURO 2020, jejímž ambasadorem bude Dwyane Wade a fotbalové legendy

Hisense, jako globální partner UEFA EURO 2020, zahajuje kampaň #UpgradeYourHome, která má povzbudit spotřebitele k upgradu domácích spotřebičů na letní sezonu.

Společnost Hisense jmenovala Dwyana Wada globálním ambasadorem letošní kampaně s cílem povzbudit sportovní fanoušky a spotřebitele cenou k tomu, aby vylepšili své domovy. Wade oficiálně odstartuje kampaň #UpgradeYourHome tím, že vyzve evropské fotbalové legendy, včetně Marca Materazziho a Lukase Podolskiho, aby přivedli sezónu vylepšení do Evropy.

#UpgradeYourHome začala 6. května; spotřebitel, který zakoupí produkt Hisense před 11. červencem, bude pro platnou účast v soutěži vyzván k registraci na global.hisense.com. Účastníci mohou vstoupit do soutěže a vyhrát 10.000 EUR. Aby provázala společnost kampaň se svým tématem „upgradu", dává spotřebitelům příležitost vylepšit jejich domácí spotřebiče, aby se připravili na letní sezonu, čímž podmanivým způsobem vytváří exkluzivní propojení s publikem turnaje.

Spolu s kampaní #UpgradeYourHome představuje společnost Hisense produkty pro hrdiny, které připraví sportovní fanoušky na UEFA EURO 2020.

U7QF.

Televizor ULED s technologií Quantum Dot Colour přináší více než miliardu barevných odstínů. Technologie Full Array Local Dimming Hisense využívá nezávisle řízené ztmavovací zóny pro vyšší přesnost. Díky funkci sportovního režimu vytváří model U7QF skutečně zářivou a křišťálově čistou sportovní scénu plnou živých barev a bohatých vrstev. Přináší autentický filmový zážitek doma díky podpoře HDR10+ a Dolby Vision™ a pohlcujícímu zvuku Dolby Atmos®.

U8GQ.

U8GQ odemkne ohromující úrovně čistoty barev. Tento Quantum Dot HDR ULED televizor přiblíží uživatele realitě díky více než jedné miliardě věrných barev a jeho technologie Ultra HD Premium nabízí výjimečnou čistotu 4K rozlišení. Více než 90 nezávisle ovládaných ztmavovacích zón zachytí s vysokou přesností veškeré detaily i v té nejtmavší scéně. Systém AI Picture Optimization automaticky upraví kvalitu obrazu tak, aby mohl být podle identifikovaných scénářů co nejlépe pozorován. Televizor přináší skutečný zážitek jako v kině díky podpoře technologií IMAX Enhanced, HDR10+ a Dolby Vision IQ™ a pohlcujícímu zvuku Dolby Atmos® s vícekanálovým prostorovým zvukem.

PureFlat

Řada Hisense PureFlat je pokrokem v designu a v dávkovači ledu a vody. Díky integrovanému dávkovači ledu a vody mají uživatelé stálý přívod chlazené vody a drtičky ledu. Vnitřní prostor je masivní a adaptabilní s inovativními skladovacími řešeními, jako jsou konvertibilní dveře, které se mohou proměnit v chladničku nebo mrazák v širokém rozsahu teplot.

Další informace o akci naleznete na global.hisense.com

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1504581/image.jpg

KONTAKT: Lori Luo (PR tým Oglivy), Tel: +86-135-1278-4739, e-mail: lori.luo@ogilvy.com / HisenseGlobal@ogilvy.com

Klíčová slova Švýcarsko-Čína-elektronika-trh-firmy-Hisense

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.