logo-personalista.com
oblíbené přidat k oblíbeným
pracovní prostředí | byznys | ekonomika | ESG & CSR  | získávání a výběr | trh práce | rozvoj pracovníků | pracovní právo | lidé a podniky | celoživotní učení | zprávy | rekvalifikace
Personalista doporučuje: učímse.cz | facebook: personalista | twitter: personalista | LinkedIn #personalistacom



Personalista > lidé a podniky > Coca-Cola má nového komerčního ředitele. Stal se jím Pawel Ozierski
Poznejte lépe lidi, odhalte jejich potenciál

Coca-Cola má nového komerčního ředitele. Stal se jím Pawel Ozierski

personalista.com - 08. 05. 2021
- Novým komerčním ředitelem The Coca-Cola Company ČR/SR je od 1. května 2021 Pawel Ozierski. Významně se podílel na strategii růstu a akceleračních programech, v jejichž důsledku se Coca-Cola stala po sedmi letech opět lídrem na slovenském trhu. V loňském roce řídil ze strany The Coca-Cola Company ČR/SR společný program s Coca-Cola Hellenic Bottling Company ČR/SR na podporu znovuotevření hotelů, restaurací a kaváren po první vlně koronavirové pandemie.




Pawel Ozierski pracuje pro The Coca-Cola Company ČR/SR od roku 2018. První dva roky zastával funkci Senior Brand Managera pro značky Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley a později roli Business Managera pro Slovensko. V rámci jeho působení se společnost Coca-Cola stala např. oficiálním sponzorem mistrovství světa v hokeji (2019) či partnerem filmových hitů Star Wars a Avengers, což se prakticky okamžitě odrazilo ve frekvenci nárůstu prodejů nápojů u mladistvých.

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou (SGH) v rodné Varšavě a své bohaté profesní zkušenosti získal především u globálních firem. Jedenáct let působil u společnosti Mondelez a brandů jako Ja-cobs, Milka či Cadbury, kde připravoval strategii, program podpory a vývoje portfolia za účelem růstu podílu jednotlivých značek na trhu. Ve společnosti Kraft Foods se Ozierskemu podařilo zastavit něko-likaletý pokles u sezonního portfolia zboží a zároveň zvýšit podíl jeho prodejů na vysoce konkurenčním trhu ve Velké Británii. Na českém a slovenském trhu vedl značku Milka, kdy se mu podařilo posílit postavení této značky na trhu a pravidelně zvyšovat její meziroční obrat. Na svém kontě má nespočet prestižních marketingových ocenění. Ve svém volném čase se vedle cestování zajímá o focení a digitální média, architekturu a věnuje se cyklistice, lyžování nebo potápění.




LL Portal. Uímse.cz

listvyhledávání

listreklama
Chceš i ty vybírat ze všech bankomatů na světě zdarma? Založ si u Raiffeisenbank účet nabitý výhodami. Účet si založíš online

OnlyJobs



Učím se - váš portál pto celoživotní učení></a>

</div>    </div>
    <br />

    
	<br />
<div style=

listzajímavosti odjinud

Plzeňský Daikin svým zaměstnancům od dubna zvýšil mzdy i odměny za odpracované roky

Plzeňská pobočka společnosti Daikin, předního producenta klimatizačních jednotek a tepelných čerpadel, uzavřela se svými zaměstnan... více

Plevel, který hyzdí a poškozuje veřejná prostranství i soukromé pozemky, není nutné ničit chemicky. To totiž ohrožuje zdraví, přírodu i podzemní vody

Likvidace plevele na chodnících, v parcích a zahradách je s příchodem jara důležitým tématem. Jednoduché, a navíc ekologické řešen... více

Kto kupuje slnečné kolektory?

Viete kto si najčastejšie zaobstaráva slnečné kolektory? Ak tipujete, že sú to majitelia rodinných domov, nemýlite sa. Ak tipuje... více

eMan se v minulém roce soustředil na strategii efektivity. Rostla výkonnost i zisk

Pražský softwarový dům eMan má za sebou další úspěšný rok. I přes obrat srovnatelný s loňskem dosáhl i tak skokového zisku. Rok 20... více

Umělá inteligence vstupuje do hry a ČR je první na světě

Česká republika je první zemí světa, která umožní zájemcům o získání některého z řady mezinárodně uznávaných ECDL/ICDL certifikátů... více