Myrhyff z Undviku je přízvisko ledového obra, který vyhnal obyvatele Undviku a stal se místním vládcem. Objevuje se pouze v jednom vedlejším úkolu hry Zaklínač 3: Divoký Hon.
Osobnost a vzhled
Myrhyff má jako každý jiný ledový obr kůži zbarvenou do modra, dále čistě červené oči, spoustu vlasů a vousů, v jeho případě zbarvených do hněda. Nosí zbytky lodí (části dřeva, lana, apod.) jako lehkou zbroj. Také při boji používá kotvu. Jako každý jiný ledový obr je agresivní a prostě-smýšlející jedinec.
Pozor: Následující část textu může obsahovat vyzrazení děje a osudu postavy!
Před Zaklínačem 3
Někdy před rokem 1271 se ocitá skelligský ostrov Undvik pod terorem Myrhyffa. Lidé z ostrova buď utíkají, nebo se snaží bojovat a skolit tuto bestii.
To se však nikomu nepodaří a tak se ostrov dostává pod kompletní kontrolu ledového obra Myrhyffa.
Zaklínač 3: Divoký Hon
Geralt se při svém hledání
Ciri dostává na ostrov Ard Skellig, tedy na největší z ostrovů Skellige, kde nyní vládne
Crach z rodu an Craite. Při setkání Geralta a Cracha ho král požádá o pomoc jeho synovi,
Hjalmarovi, při výpravě na ostrov Undvik, kde má skolit strašného ledového obra a navrátit lidem zpět svůj domov. Zaklínač souhlasí a proto odplouvá na Undvik. Geralt během krátkého průzkumu objevuje
Haralda, bývalého vládce Undviku z klanu Tordarroch. Ten mu sám sděluje, že s obrem udělal dohodu. Myrhyff ho nezabije a na oplátku za to mu postaví loď, kterou dopluje k poslední bitvě Ragh naar Roogu. Bývalý jarl osamělostí zešílel, mluví se svou mrtvou posádkou a je nucen ke kanibalismu, avšak bez potíží pomůže zaklínači najít cestu k Hjalmarovi a jeho bandě.
Myrhyff si však již skupiny dávno všiml a tak využil elementu překvapení a napadl je. Po delším hledání se Geraltovi podaří seskupit a dorazit do jeskyně obra. Zjišťuje tak, že přežil pouze
Folan a Hjalmar. Při vstoupení do jeskyně si však všimnou ručně vyrobené klece, kde je zavřen
Vigi, další člen posádky.
Pokud se Geralt rozhodne Vigiho osvobodit:
Geralt se proplíží k obrově truhle a vytáhne klíč od klece, otevře Vigimu a ten se rozeběhne přímo k obrovi a kopne ho do hlavy, tím ho vzbudí a strhne se boj.
Pokud se Geralt rozhodne Vigiho neosvobodit:
Geralt se pomalu přibližuje k obrovi, když najednou Vigi zařve, ať Myrhyffa nechá a že ho zabije on sám." To obra probouzí a strhne se boj, ve kterém Vigi přichází o život.
V obou případech však zaklínač Geralt a jeho spolubojovníci poráží Myrhyffa a tím ukončují krutovládu nad Undvikem.