Marketup rozšiřuje projektový tým o osm nových lidí

neděle, 6. června 2021, 08:15 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Marketup v reakci na nové klienty přibírá do týmu osm nových projektových manažerů.

Osm nových lidí rozšířilo projektový tým agentury MarketUp, zdroj: MarketUp.

Osm nových lidí rozšířilo projektový tým agentury MarketUp, zdroj: MarketUp.

Fullservisová digitální agentura Marketup rozšiřuje v reakci na nárůst nových klientů svůj projektový tým. Pod vedením Martina Pešky nastoupilo celkem osm nových projektových manažerů. 

„Počet projektů realizovaných pro stávající i nové klienty Marketup stále roste. Jen za poslední dobu jsme podepsali nové kontrakty s klienty jako ABB, Twisto, Kinstellar, Prodes (maloobchodní řetězec s více než 50 prodejnami luxusní módy značek Guess, Marciano, Calvin Klein, Philipp Plein a provozovatel e-shopu Fade.cz) či firmou Beryko, která oficiálně zastupuje značky Amazfit, Xiaomi nebo DJI. Zároveň jsme pozváni do rekordního počtu tenderů. Proto zde vznikla potřeba navýšit naše kapacity v projektovém managementu,” říká Martin Peška, Head of Project Management.

Marketup nabral od začátku roku Evu Pelikánovou, Filipa Zelinku, Lucii Stibůrkovou, Martina Chovance, Matěje Buďárka a Tomáše Krebse, na konci předešlého roku Lenku Al Akhdar Muchovou a Anežku Bočkovou.

Lenka Al Akhdar Muchová přišla do Marketupu po mateřské dovolené a před tím působila ve Walmarku na pozici Deputy of Digital & E-commerce Marketing Director. Pracovala také jako Brand Manager v Plzeňském Prazdroji či jako Account Manager v reklamní agentuře Young & Rubicam. V Marketupu se soustředí na oblast farmacie, zdravotní péče a FMCG. Momentálně se stará o digitální komunikaci polské farmaceutické společnosti Aflofarm a vybrané brandy Orkla Foods včetně značky rybího oleje Moellers, který Marketup pomáhal před pěti lety uvést na český trh.  

Tomáš Krebs nastoupil na pozici Senior Digital Project Manager & Consultant. Má zkušenosti v e-commerce ve sféře B2B a B2C. Působil v segmentech retailu či telekomunikací, například v rámci O2. V Marketupu je projektově zodpovědný za významné klienty T-Mobile a XXXLutz. Současně také zastává pozici Head of e-Commerce v GrandOptical.

Eva Pelikánová přichází do Marketupu z mediální agentury Mediacom, kde měla na starosti digitální kampaně pro Procter & Gamble. Na pozici Project & Media Manager pečuje o klienty Twisto, Tatra mléko, Proton Therapy Center či XXXLutz. 

Z digitální agentury Advertia přešel Martin Chovanec a na starosti má brandy Liftor, Amazfit a e-shop Unihobby. Filip Zelinka přichází ze zkušenostmi s projektovým managementem ze společnosti Tribiti a pracuje na projektech pro Decathlon, ABB a Pražská Plynárenská. 

Matěj Buďárek poslední dva roky pracoval v Londýně na pozici Business Development UK ve společnosti Sans Souci lighting. V Marketup pečuje o komunikaci společností Fanuc, QED a Conseq. Kromě projektového řízení řeší i new business development. Již krátce po svém nástupu získal společně s Andreou Michel první místo v Young Lions v kategorii Média. 

Anežka Bočková si přináší zkušenosti s e-commerce a event managementem z AB-Jump. Podílí se na projektech u obchodního řetězce Billa a potravinářské společnosti Orkla. Lucie Stibůrková přichází z Fergo a rozšíří tým na klientech Bonavita, XXXLutz, Billa.

-stk-