Radio Contact Liberec se začlení do skupiny MEDIA BOHEMIA

Nejposlouchanější regionální stanice v Libereckém kraji, Radio Contact Liberec se produktově začlení do skupiny MEDIA BOHEMIA, největšího provozovatele privátního rozhlasového vysílání. Tato akvizice technicky umožní přeskupení produktů do nového, efektivnější uspořádání klíčových rodin rádií provozovaných skupinou. V Libereckém kraji a širším okolí, tak bude možné dlouhodobě kontinuálně rozvíjet, jak brand Hitrádia Contact, tak i brand Rádia Blaník Liberec.  

unnamed                                                      Zdroj: Radio Contact Liberec

Díky této nové akvizici a souvisejícími záměry bude možné přinést posluchačům v Libereckém regionu větší programovou a hudební pestrost“, komentuje probíhající proces programový ředitel, Jan Požický.  

,,Hlavní konkurenční výhoda Contactu – regionální zaměření a obsah bude pro tento brand i nadále klíčová. Stávající tým zúročí 30 let budovanou znalost, kontakty a aktivity v regionu při rozvoji spoluprací a zapojení se do regionálních akcí. Regionální reklamní zadavatelé budou mít nově možnost plánovat rádiové kampaně i na posíleném Rádiu Blaník Liberec a napříč celou Českou republikou na úspěšných formátech sítě Rádia BLANÍK, Hitrádií, Rock Rádií, nebo Fajn rádia. Díky této pestré škále rádií, které jsou součástí skupiny MEDIA BOHEMIA, bude možné lépe cílit na posluchače podle socio-demografických kritérií,“ shrnuje obchodní ředitel rádia Contact a regionální ředitel RADIOHOUSE, Jaroslav Požický.

„Velkou výhodu vidím ve vzájemné synergii (masový zásah, emoce, kladná vazba, umístění značky), on-line komunikaci a silnějším zásahu. Naším cílem je budovat i nadále silný brand Hitrádia Contact vedle silného Rádia BLANÍK Liberec. Pro reklamní zadavatele se otevírají nové příležitosti, a to nejen v rádiu, ale i v online prostředí. Mediální zastupitelství RADIOHOUSE, které obchodně zastupuje rádia skupiny MEDIA BOHEMIA vidí velké zlepšení v cílení a silnějším zásahu díky možnosti kupláží.“, potvrzuje v souvislosti s touto akvizici Štěpán Ryska, obchodní ředitel skupiny a jednatel RADIOHOUSE.

Autor článku:

Komentáře (1)

  1. dylan

    To je dobrá snůška marketingových kydů a blábolů, které mají za úkol jen jedno. Odvést pozornost od toho, že se z 101,4 stane jen další 20 KW kolovrátek centrálně ovládaných songů z Prahy, kdy na 10 frekvencích v jednom místě (kdysi samostatných a svébytných rádií) bude hrát naprosto to samé v jeden čas. Rádoby „regionální“ zprávy to nevytrhnou, jelikož je stejně čte jeden hlas z centrálního studia.

    RIP Radio Triangl,
    RIP Radio Metuje / Magic,
    RIP Radio Černá Hora,
    RIP Radio Contact Liberec,
    ..konec regionálních rádií na severu, i jinde, pod značkou synergie, kupláže a masovosti (aniž by kdokoliv tušil, co to fakticky znamená)..

    Smutno je mi z toho :(

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .