Češi se po výhře nad Skoty už zase chystají v Praze, připojil se Koubek

15.06.2021, 16:04
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Češi mají na Euru jistotu postupu do vyřazovací fáze
21.06.2021, 23:16
Češi umí hrozit, trenér s nimi od prohry 0:5 udělal velký posun, řekl Southgate
21.06.2021, 21:41
Darida: Vyhrát skupinu by byl velký úspěch a bylo by pěkné pokračovat ve Wembley
21.06.2021, 21:07
Kdybychom kalkulovali, mohlo by se nám to vymstít, řekl Masopust před Anglií
20.06.2021, 18:52
Češi se dál chystají na Angličany, netrénoval lehce zraněný Sadílek
20.06.2021, 16:58
Nekalkulujeme, necháváme to vyšší moci, řekl asistent Chytrý
19.06.2021, 21:19
Češi jsou lepší než před pěti lety, Schicka osobně bránit nebudeme, řekl Čorluka
17.06.2021, 15:22
Chytrý: Ani po vyhraném zápase nebylo vše dobře, určité věci je třeba zlepšit
15.06.2021, 18:55
Vaclík proti Skotům zazářil, i když se mu před zápasem na tréninku moc nevedlo
15.06.2021, 17:13
Šilhavý cítí před vstupem do ME a vrcholem trenérské kariéry nervozitu
13.06.2021, 17:29
Češi nebudou na ME poklekávat, politika podle nich do sportu nepatří
13.06.2021, 14:27
Z nominace české reprezentace vypadl Pavlenka, po Skotsku ho nahradí Koubek
12.06.2021, 17:35
Kalas už se uzdravil a těší se na Euro, kde se bude cítit skoro jako doma
10.06.2021, 18:54
Čech vidí jako výhodu reprezentace fakt, že v žádném utkání nebude favoritem
10.06.2021, 17:41
Fousek: Nejprve je potřeba vyjít do základního tábora, tím je postup ze skupiny
10.06.2021, 16:56
Český tým před ME poprvé trénoval na Strahově, dorazil i šéf FAČR Fousek
10.06.2021, 14:50

Komentáře (72)

Přidat komentář
Acrocephalus

S ním jako náhradníkem jsem docela klidnější, kdyby nedej bože Vaclík musel střídat.

Reagovat
kattos

Kdyby chytal tak určítě, Koubek byl v top formě dobrý brankář.

Jenže dát tam brankáře který celou sezonu za klub nemá ani minutu, to nechápu jak tě může klidnit.

To bych byl fakt klidnější s Drobným

Reagovat
Acrocephalus

hele, stejně jako v případě Vaclíka - naproti tomu, že nechytal sezónu, tak v repre chytá celkem bez problémů a výpadků, spolehlivě a zodpovědně. Ti kluci furt trénují, takže nejsou vyloženě "z formy", chybí jim sice to zápasové zatížení, ale to prostě nezapomeneš, stejně jako řízení auta nebo lyžování nebo jakoukoliv jinou činnost, které ses věnoval. Vaclík by dle předpokladů měl kvůli nerozehranosti furt lovit míče ze sítě, naproti tomu včera předvedl snad nejlepší výkon za celou svou repre kariéru. U Koubka bych řekl to bude stejné. Jestli Koubek nebo Pavlenka jako dvojka: říkám že Koubek (tedy kdyby samozřejmě Pavlenka nebyl teď zraněný).

Reagovat
dave30

Tady to vysedávání na lavičce se zásadně posuzuje podle toho, jestli je to hráč oblíbený, nebo ne. Třeba Patrik, když v AS více zahříval lavičku než hrál, tak byl samozřejmě vždy na zápas v národním týmu připraven (a hrával opravdu dobře). Když se do stejné situace dostane hráč neoblíbený, tak je to samozřejmě chyba trenéra, protože hráč bez herní praxe nemá v týmu co dělat (takový hráč když v týmu nehraje totiž pouze sedí doma u televize - na rozdíl od Patrika).

Reagovat
kattos

" U Koubka bych řekl to bude stejné. Jestli Koubek nebo Pavlenka jako dvojka: říkám že Koubek"

Však Koubek v repre dělá hrubky, poslední zápas dobrý ale zápas před tím chyba. U Pavlenky si nic takového nepamatuju.

Jako jo, Vaclík je jednička zaslouženě, ale zase proč se ted dělá z Pavlenky takový hovno nechápu

Reagovat
Kiwi-21

Souhlasím pro mě je Pavlenka dokonce lepší gólman jak Vaclík ale Vaclík chytá v reprezentaci poměrně dobře (proti Skotsku výborně) takže s ním problém nemám ale Koubek je jednoznačně horší

I když má svůj věk a dost lidí se možná teď bude divit raději bych povolal Laštůvku který by to v případě zranění Vaclika dle mého názoru zvládl a je nejlepší dostupná volba bez ohledu na věk

Reagovat
VersaceChain

Základna doma se ještě ukáže jako absolutní majstrštyk, díky kterému padneme až ve finále s Francií, 1-3 po prodloužení.

Reagovat
Y.N.W.A

Ja bych řek, že hotovo bude po prohře 0:3 s Chorvatskem

Reagovat
smetos

Ot: jak spanel oznaci hanlive jineho misence/cloveka tmave pleti? Krom negro

Reagovat
fabec1222

puto chico

Reagovat
REPLIKATOR

puto checo

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Freedo

fucking guy

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Euphael

Leche

Reagovat
smazaný uživatel

Mlíko je bílé...

Reagovat
kilobyte

Čokoládové?

Reagovat
7kaka7

Když už tak café con leche

Reagovat
Azazelo RD

Alcantara.

Reagovat
Uwe háže buly

Ten princ

Reagovat
Jardin

Reagovat
RickNash

Reagovat
Masi

Reagovat
Freedo

Reagovat
Nadržený šimpanz

Monkey??

Reagovat
smazaný uživatel

Proc by to delal?

Reagovat
Fodbalysta

OT: Růsek z Brna do Sigmy.. .tak to sem čekal ze všeho nejmín

Reagovat
Greny

Lebr to platí že svýho 12 mega

Reagovat
Fodbalysta

Věděl sem, že tato varianta se řeší, ale myslel sem si, že dá přednost FCB

Reagovat
Puskas

Nene, psalo se, že se tam moc nehrne.

Reagovat
JackDaniels.

Preco tam nieje Kolar?

Reagovat
kilobyte

Nechtěl.

Reagovat
Puskas

Je vykolejený z toho zranění.

Reagovat
ACSeRw!n

reprezentovat je pod jeho uroven

Reagovat
JackDaniels.

bol by 1tka ne?

Reagovat
dave30

Chtěl to mít garantované, Šilhavý s tím nesouhlasil tak se vymluvil na zranění...

Reagovat
JackDaniels.

Dost nesympatické

Reagovat
dave30

Asi řeší i přestup, tak se mu to i hodí.

Reagovat
JackDaniels.

Reagovat
lampas

Chudák Nguyen. Kdyby nebyl Hoftych ubohá píča, mohl tam jet jako trojka on (a to dost možná už rovnou místo Mandouse). Být nim, tak mu jdu pochcat barák.

Reagovat
kattos

Co se přesně stalo?

Nicméně Nguyen by byl 100% lepší volba Nguyen. Regulérně Koubek je snad nejhorší volba která mohla být

Reagovat
smazaný uživatel

Nguyen nachcal Hoftychovi do bunbo nambo, jemu to vadilo a urazil jeho bistro.

Reagovat
Nebelung

Nguyen dneska dával gól za Vietnam.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako sorry ale proc jede za repre golman, ktery v klubu nechyta ja bych se nebal vzit treba Lastuvku, podle me idealni trojka do kabiny a kdyby na to prislo, tak by si svoje odchytal taky. Ty dva klauny na stoperu by uridil

Reagovat
kattos

Koubek je mimo, ale proč Laštůvka? do kabiny může Koubek zafungovat stejně.

Měl jet nějakej mladoch, nebo pokud chtěl něco jistějšího, tak Nguyen/Staněk

Reagovat
lampas

Protože pokud se Vaclík zraní, může tam jít buď podprůměrný Mandous nebo člověk, který naposledy chytal před covidem.

Reagovat
Kiwi-21

Přesně souhlasím

Laštůvku jako 2

Být Vaclík a Pavlenka klidně někdo mladý ale v současném případě je Laštůvku lepší volba jak Koubek i pro případ že by musel nastoupit bych mu věřil více

Reagovat
kattos

Jenže Laštůvka není žádný Buffon, Staněk je podobně kvalitní a má normální věk.

Reagovat
Kiwi-21

Laštůvka je možná nejlepší gólman ligy a zkušený takže jako 2 klidně on

Kdyby nebyl Mandous tak klidně Staněk jako 3

Reagovat
kattos

Nepřeháněl bych. Je výtečnej, ale Staněk je na jeho úrovni, Nita a Kolář jsou lepší.

Staněk a Nguyen jsou na jeho úrovni a mají určitou perespektivu.

Mandous taky není špatný

Reagovat
Kiwi-21

1 Kolář, 2 Laštůvka a pak Staněk a spol

Ale Staněk neodchytal ani sezónu a ani Mandous nemá kvalitu aby byl v repre více jak 3

Při vypadnutí Pavlenky bych donominoval Laštůvku a udělal z něho 2

Kdyby vypadl Mandous místo Pavlenky tak bych tam dal Staňka

Reagovat
kattos

Staněk předvádí úplně v pohodě srovnatelné výkony s Laštůvkou. Tutu sezonu byl jasným pilířem Plzně.

Nguyen chytal taky velice dobře.

Laštůvka měl taky fajn sezonu, ale žádnej Čech to není, ani zdaleka. Kvalitativnější než Nguyen nebo Staněk není a pro ně mluví perspektiva. Jeho nominace nemá smysl.

Reagovat
Kiwi-21

Jeden velký turnaj tak se nemá řešit perspektiva ale kvalita

Laštůvka měl celou sezónu skvělou Staněk začal chytat až na jaře pořádně

Kdyby se jednalo o kvalifikaci tak ok Staněk ale Mandous není dost kvalitní 2 a to ani Koubek v současné době

Takže co se týče ME tak když není k dispozici Kolář ani Pavlenka tak jako 2 je Laštůvka ideální volba

Reagovat
kattos

"Jeden velký turnaj tak se nemá řešit perspektiva ale kvalita".

Nesouhlasím. Respektive takhle, pokud se jedná o brankářskou jedničku či dvojiku, útočníčka čislo 1 a 2 tak ano, kvalita hlavní.

Ale pokud je to brankář číslo 3, nebo útočník číslo 3 tak tam ta perspektiva musí hrát roli.

Vaclík je 1 Mandous 2. Šilhavý se vyjádřil jasně. Ted se bavíme o pozici trojky, která si na 99% nezachytá. A ty chceš brát 39 Laštůvku, který je dobrý ale nic spešl a který na Euru už byl a není perspektivní

Reagovat
Kiwi-21

Ano ale bral bych ho jako 2 před Mandouse

Reagovat
Igli

Protože Laštůvka už má něco za sebou a nepodělá se případně z tíhy okamžiku...plus je kvalitnější než Nguyen/Staněk a možná i koubek

Reagovat
dave30

Proč jezdil Patrik, když seděl na lavičce AS?

Reagovat
Kiwi-21

Protože jeho kvality byly jasné a nebyla žádná lepší volba?

Což v případě Koubka tak není

Reagovat
kattos

Jenže on seděl stylem že občas hrál, například semifinále LM v základu, ten památnej obrat proti Barce v základu.

Koubek nemá ani minutu za celou sezonu. Ani jednu

Reagovat
dave30

Kolik má odchytaného Vaclík? A to nám dělá na úkor třeba Koláře jedničku. Koubek jde na pozici 2 možná 3. Dvojku dělal celou sezónu (velice podobně to měl Vaclík) a musel být kdykoliv připravený naskočit. On opravdu neseděl pouze doma na gauči.

Reagovat
kattos

Vaclík přesněji řečeno odchytal 8 zápasů v Seville a v repre 3 zápasy poslední půl rok (před eurem.

To je 11 zápasů.

Navíc to, že neodchytal ani zápas dokazuje i jeho ne zas tak TOP kvalitu.

Koubek navíc v posledním celém odchytaném zápase chyboval.

Hele já ho mám rád. Ale prostě už jen z toho, že Koubek na Euru už kdysi byl bych to prostě tomu Stankovi, Nguyenovi dal, horší brankáři to o tolik nebudou, pokud vůbec.

Reagovat
dave30

Znáš Šilhavého. Je to prostě konzerva a Koubka má prověřeného. Nebude na poslední chvíli dělat experimenty. V tomto ho prostě chápu, on je odpovědný za výsledky.

Reagovat
kattos

Expertimenty....

Po pravdě, Koubek je experiment, dle mého názoru je to jediný hráč co byl kdy na EURU co v té sezoně neodchytal minutu za klub.

Reagovat
dave30

Ta zápasová praxe se u brankářů opravdu zveličuje. Víš kolik gólmanů dělá celou sezónu dvojku a v okamžiku, kdy musí zaskočit jsou skvělí? Každý den, každý trénink se na toto připravují (stejně jako jiní náhradníci). Navíc se zde bavíme o brankařské posici 2 a možná 3. Sebelepší gólman s formou, který nikdy nereprezentoval a nezažil atmosféru velkého turnaje se může v rozhodující okamžik podělat s daleko větší pravděpodobností, než zkušený brankář, byť letos pouze náhradník.

Reagovat
kattos

Jenže on nemá ani jeden zápas.

A tady nejde jen o praxi.

Víš jakou nedůvěru musí mít trenéři z Augbsurgu k někomu, kdo je (asi) dvojka a nedají mu ani minutu? Ani v poháru?

"Sebelepší gólman s formou, který nikdy nereprezentoval a nezažil atmosféru velkého turnaje se může v rozhodující okamžik podělat s daleko větší pravděpodobností, než zkušený brankář, byť letos pouze náhradník"

Tak to silně nesouhlasím. Koubek není zas tak zkušený a hlavně ty tu praxi podcenuješ.

Ano, Vaclík je dvojka a chytá skvěle ale je to dvojka co před eurem měla aspon 12 zápasů. Koubek ani minutu.

Navíc Koubek v repre dost často chybuje, v předposledním zápase udělal chybu která jasně pramenila z jeho nerozchytanosti, špatný výběh.

Koubek není zas takové terno a nerozchytaný Koubek nebude lepší než rozchytaný, Staněk, Mandous, Nguyen nebo třeba i ten Laštůvka.

Reagovat
dave30

Ward (Wales) sedí v podstatě 4 roky na lavičce náhradníků, Zajímalo by mě, jestli ve Walesu řeší takovéto ptákoviny.

Reagovat
kattos

Jenže Ward chytá zápasy a nikoho lepšího tam nemají, Ward je celkem osvědčenej.

Reagovat
dave30

Do října 2020 byl jedničkou Hennessay. Ten se zranil a v listopadu naskočil Ward, který do té doby více než rok nechytal. Ale byl připravený, zápasy se mu podařily a od té doby chytá on. Kdybys dělal nominaci na ten listopadový sraz ty, tak tam Ward nebyl a teď by nechytal na euru.

Reagovat
kattos

Počkat počkat. Co tady má co dělat Ward? Vaclík taky nechytal moc, byl dvojkou ale stál jsem si za tím že má být jednička, protože dokazuje že v repre se zvedl a začíná chytat super.

Jiná situace.

Ward čas od času chytá, dělá dvojku v dobrém klubu a čas od času něco odchytá i v té repre.

Koubek za poslední rok nemá minutu v klubu a v repre dokázal za 3 poločasy udělat hrubku.

Jestli ti příjde ok takhle ho nominovat tak nevím.

Reagovat
dave30

V klidu, v pohodě. Máme prostě jiné názory. Já chtěl jen říci, že Ward když se stal na podzim jedničkou, tak neměl také nic odchytaného. Ale doslova nic, jako Koubek.

Reagovat
dave30

Do října 2020 byl jedničkou Hennessay. Ten se zranil a v listopadu naskočil Ward, který do té doby více než rok nechytal. Ale byl připravený, zápasy se mu podařily a od té doby chytá on. Kdybys dělal nominaci na ten listopadový sraz ty, tak tam Ward nebyl a teď by nechytal na euru.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele