Foto: Pxhere

Tipsport se spojil s tuzemským dostihovým sportem

22. 6. 2021 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnosti Tipsport a Jockey Club České republiky, zastupující všechna česká dostihová závodiště, podepsaly smlouvu o dlouhodobé spolupráci. Její součástí je výrazná mediální podpora dostihového sportu a sázek ze strany Tipsportu.

Česká jednička kurzového sázení podpoří dostihový sport na všech závodištích, čímž vrátí dostihové sázky i na menší domácí hipodromy. Tipsport se rozhodl spojit své jméno s dostihovým sportem, který má víc než stoletou tradici, a přispět tak k jeho dalšímu rozvoji. 

„Kurzové sázky se kdysi zrodily právě na dostizích a k tomuto sportu po celém světě neodmyslitelně patří. Jde o partnerství, které nám dává marketingový a do budoucna snad i byznysový smysl. Sázení na koně je v zemích jako Francie nebo Anglie naprosto tradiční, ale zvýšený zájem pozorujeme i u nás. Obliba dostihového sportu v posledních letech opravdu roste. Takže z navázané spolupráce, z toho, že jsme se stali sázkovým partnerem všech dostihů v České republice, máme upřímnou radost,” vysvětlil směřování generální ředitel Tipsport Petr Knybel.

„Zařadili jsme se mezi vyspělé dostihové země, které spolupracují se sázkovými společnostmi. V dostihovém sportu v České republice se ale jedná o historicky první typ takové spolupráce. Jsem přesvědčen, že bude oboustranně výhodná a přinese dostihům ojedinělou příležitost posunout se do světa nejvýznamnějších sportů,” prohlásil prezident Jockey Clubu České republiky Josef Bečvář.

Tipsport propojí sázky na závodištích se svou pobočkovou sítí a sázením online. Jak vysvětlil marketingový ředitel Tipsportu Jan Čumpelík, sazkařům to přinese celou řadu výhod: „Výhry jim vyplatíme v naší pobočkové síti po celé České republice, nejen na závodištích. Mohou sázet bez registrace, což zákon u dostihů umožňuje, ale zároveň jim nabízíme i veškeré výhody registrace ke kurzovému sázení – možnost sázet i na další sporty, náš věrnostní program, úhradu sázek na koně z herního konta, notifikace vyhodnocených sázek a podobně.“

Dostihy je navíc možné sledovat prostřednictvím sportovní televize TV Tipsport, která živě streamuje všechny dostihové dny. A právě pokud sázkaři využijí online mobilní aplikaci, mohou kdekoli pohodlně sázet a zároveň sledovat přenosy z český dostihů, stejně jako z mnoha zahraničních.

Prezident Jockey Clubu Josef Bečvář shrnul význam partnerství pro dostihový sport: „Získání strategického partnera nejen v oblasti finanční podpory českých dostihů, ale i pro poskytování sázek při dostizích, vnímáme jako jeden z velmi důležitých kroků pro další rozvoj českého turfu. Tato spolupráce nejenže přinese nové možnosti podávání sázek, zajistí určitou finanční podporu dostihovým závodištím a zvýší propagaci českých dostihů, ale je modelem pro získávání dalších partnerů. Je třeba poděkovat spolupracujícím závodištím za pochopení a spolupráci při přípravě smlouvy s Tipsportem.“

Foto: Pxhere

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.