Místo Vinohrad jsou tak Virohrady, z orloje chorloj a z pražského letiště stěrminál. V očkovací kampani pražského magistrátu dostalo koronavirovou přezdívku celkem osm míst.
Plakáty, které mohou být vidět třeba v metru, jsou doplněny o vysvětlivku ke každé slovní hříčce a o odkaz na očkovací stránky magistrátu. Podle Hřiba chce kampaň cílit hlavně na mladé.
„Hravější a moderní formát nové kampaně má cílit především na mladé. Jsou to právě mladí lidé, u kterých je zájem o očkování nejnižší. Je to škoda. Obzvlášť když pak čteme v médiích, že třeba v Británii teď mladí lidé často končí v nemocnicích po nakažení novými mutacemi, protože nejsou naočkovaní,“ napsal primátor Zdeněk Hřib na Facebooku.
Kampaň pro magistrát vyrobila bezplatně agentura DDB Prague, která připravila i předešlou kampaň motivující Pražany k očkování.
Magistrát pro všechny informace k očkování proti covid-19 zřídil webové stránky ockovani.praha.eu, kde je například mapa očkovacích center, nebo informace k internetovým hoaxům. Za provoz webu a první kampaň magistrát zaplatil 600 tisíc korun.