Upozornění pro občany - vyzvedávání občanských průkazů a pasů
Přinášíme informace Odboru občansko-správních agend týkající se chodu všech oddělení při sestěhování do nové radnice.
Občanské průkazy, pasy (OSA)
poslední den na pracovišti oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů v ul. Cílkova byla středa 23. 6. 2021. Převzetí hotových dokladů po tomto termínu bude až v budově nové radnice, termín otevření se předpokládá ve středu 7. července 2021. V případě běžného termínu vydání osobního dokladu lze zažádat i na úřadech jiných městských částí, k vyzvednutí na našem novém pracovišti. (správní poplatek za tento úkon činí 100 Kč.)
pokud by občan žádal osobní doklady ve zkrácených termínech, tedy do 24 h v pracovních dnech, nebo do 5 pracovních dnů, potom je nejvhodnější řešit tyto doklady přímo na pracovišti MV ČR. Doklad požadovaný do 24 h v pracovních dnech musí občan vyzvednout pouze na pracovišti MV ČR na Pankráci.
Matrika, ověřování a CzechPOINT (OSA)
pracoviště oddělení matrik, ověřování a CzechPOINT v ul. Písková má poslední úřední den na tomto pracovišti dne 28. 6. 2021. Předpokládaný termín zahájení provozu nejen výše uvedených pracovišť v budově nové radnice MČ Praha 12 v ul. Generála Šišky je stanoven na den 7. 7. 2021. (Tento termín se však může změnit.) Upozorňujeme také na to, že v případě žádané změny trvalého pobytu na území MČ Praha 12 (Modřany, Komořany, Kamýk, Cholupice a Točná) toto nebude možno uskutečnit v uvedeném termínu (tedy od 24. 6. 2021 do 7. 7. 2021).
Svatební obřady (OSA)
jejich konání se předpokládá v červnu a červenci ještě ve staré obřadní síni v ul. Písková.
Zodpovídá: ÚMČ Praha 12 Vytvořeno / změněno: 24.6.2021 / 24.6.2021
Tyto soubory nám umožňují poskytnout návštěvníkům kvalitnější služby, protože nám například umožní získat anonymizované analytické údaje o používání tohoto webu.
Kompletní přehled cookies, které tento web využívá naleznete zde.