T-Mobile spouští letní kampaň s českými sportovci

pátek, 2. července 2021, 11:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve své nové kampani „Sportovní léto“ vybízí T-Mobile k aktivnímu trávení času.

Zdroj: Repro YT T-Mobile CZ

Zdroj: Repro YT T-Mobile CZ

T-Mobile startuje novou kampaň „Sportovní léto“, v níž připomíná úspěchy českých olympioniků a zároveň vybízí k aktivnímu trávení léta. Pracuje přitom se sportovním pojetím běžných denních činností a představuje známé tváře českého sportu v nevšedních rolích. Kampaň vznikla ve spolupráci s Českým olympijským týmem.

Základ kampaně tvoří minutový spot, jenž rozvíjí myšlenku, že sportovat může kdokoliv a kdykoliv. Ve zkrácené verzi půjde do poloviny srpna v televizi a na sociálních sítích, kde kampaň podpoří influenceři a sportovci. Dále bude k vidění v outdooru, v místě prodeje a využije také eventy, mimo jiné i Olympijské parky.

Reklamní spot z kampaně Sportovní léto, zdroj: T-Mobile

V rámci kampaně nabídne T-Mobile zákazníkům balíček neomezených dat. Spolu s ním spouští i letní soutěž o ceny s vlastním hashtagem #nesedimdoma, ve které budou známé tváře motivovat k pohybu a nalezení tajných lokalit po celé ČR. Každý týden pak odmění toho, kdo se do konkrétního místa dostane jako první. Vše zaštítí nově vzniklá microsite www.t‑mobile.cz/sportovnileto, kde budou dostupné informace k letní soutěži a dalším navazujícím aktivitám. K pohybu bude mobilní operátor vyzývat i své zaměstnance.

„Léto je časem sportování a zábavy, a proto jsme se rozhodli spojit naši prázdninovou nabídku neomezených dat právě se sportem, kterému se můžeme věnovat v každém věku,“ uvádí Ladislav Báča, ředitel pro značku a marketingovou komunikaci T-Mobile.

Kreativa pochází od agentury Saatchi&Saatchi. O média se stará Mediacom. Sociální média má na starosti Publicis Prague. Režie se ujal Marek Partyš.

-stk-