Brněnská digitální agentura Cognito začátkem července posílila o account manažerku Martinu Bartl, se kterou po covidové přestávce znovu otevírá svou pobočku v pražském Karlíně. „Kromě zlepšení servisu pro naše pražské klienty nám Martina pomůže s naplňováním vize poskytováním integrovaných digitálních kampaní,“ uvádí šéf agentury Cognito Jan Janča.
Bartl je specialistkou na digitální marketing, mediální plánování a mediální strategie. Pět let pracovala jako specialistka marketingu ve společnosti Active Radio ze skupiny Czech Media Invest, kde měla na starosti primárně oblast výzkumu trhu pro B2B i obsahové segmenty rádia a digitálního projektů. Starala se i o nastavení a chod marketingového informačního systému. Působila též v obchodním zastupitelství Atmedia. Na pozici media director vedla tým v agentuře Ogilvy & Mather, mediální analýzu měla na starosti také v televizi Prima, kde zastupovala televizi i na konferencích ATO. Sedmým rokem vede portál pro rodiče s dětmi Jdemven.cz.
Ze světa médií zamířila začátkem léta do Cognita také reklamní textařka Martina Jelínková. Jako copywriterka posílila brněnský kreativní tým Cognito. Dostala na starost texty pro Chytrou lékárnu, pod vedením šéfky marketingu Michaely Oulehla bude pracovat také pro klienty jako ČSOB nebo ministerstvo zemědělství. Jelínková předtím působila v redakci televize Nova nebo dělala PR festivalu Zlín Design Week.