Co vlastně stálo za úspěchem a zvýšením obratu 4home?
„Podařilo se nám to z několika důvodů. Úspěch nebyl kumulován do jednoho roku, ale byl to výsledek postupné transformace firmy, která začínala jako distanční prodejce katalogů,” hodnotí zpětně Kateřina Bílková.
Na webináři s ředitelkou Kateřinou Bílkovou jsme mluvili také o tom, jak ve 4home postupně realizovali expanzi na další trhy v Evropě. Vstup na nové trhy přinesl firmě vyšší poptávku a společně s ní i důležitost předpovídat její velikost.
Zajímáte se o expanzi na další evropské trhy? Pro 4home vstup do dalších zemí znamenal vyšší poptávku, ale s tím také vzrostla důležitost předpovídat její velikost.
K co nejpřesnější predikci poptávky vychází 4home ze svých historických dat. Podle zjištěných informací nastavují potřebné procesy v logistice. Pro práci s daty využívají svůj vlastní kontrolní mechanismus, který jim umožňuje předcházet chybám a špatným nastavením.
Jak vznikl vlastní monitoring 4home? Proč by měla být data srozumitelná lidem? Jak si poradili s covidovou situací? Na tyto otázky se dozvíte odpovědi od Kateřiny Bílkové, ředitelky 4home, na našem webináři.
Společnost 4home již od roku 2004 nabízí originální i praktické zboží pro dům, byt i zahradu. Během jednoho roku obslouží 1 000 000 spokojených zákazníků z pěti evropských zemí.
Šetříte čas nebo jste často na cestách?
Záznamy rozhovorů s podnikateli si můžete také pustit v našem podcastu Ředitelé ředitelům.
Najdete je na Spotify a Apple podcast.
Aneta Krikelová
Aneta se stará o naše klienty napříč kanály díky svým různorodým zkušenostem. Pro klienty vytváří strategie přesně na míru, obsahové plány i struktury placených kampaní. Chcete, aby vám Aneta poradila? Kontaktujte ji na [email protected].
Komentáře