Na výroční konferenci Academy of Marketing Science Mary Kay v roce 2021 byly vyhlášeny ceny za doktorské disertační práce

Cena za doktorskou disertační práci sponzorovaná společností Mary Kay poskytuje granty studentům doktorského studia, kteří usilují o další profesní a vzdělávací kariéru v oborech souvisejících s marketingem.

Společnost Mary Kay Inc., přední firemní zastánce posílení postavení žen a podnikání, pokračovala ve své desítky let trvající podpoře vzdělávání a výzkumu a na výroční konferenci Academy of Marketing Science(AMS), která se konala minulý měsíc, a vyhlásila vítěze cen za doktorské práce a návrhy doktorských prací Mary Kay za rok 2021. Již více než 25 let uděluje tato celosvětová kosmetická společnost každoročně granty s cílem poskytnout doktorandům v oblasti marketingu příležitost prezentovat své úspěšně obhájené disertační práce před svými kolegy. Finalisté se vybírají na základě závěrečných prezentací na výroční konferenci AMS.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete přečíst zde: https://www.businesswire.com/news/home/20210727005230/en/

Přihlásit se mohou studenti doktorského studia z jakékoli uznávané univerzity, vysoké školy, obchodní školy nebo školy managementu na celém světě. Finalisté soutěže o cenu Mary Kay za doktorskou disertační práci a návrh doktorské disertační práce za rok 2021 jsou:

Finalisté za návrh doktorské disertační práce Mary Kay za rok 2021

  • Vítěz - Luo Bowen, doktorand, University of Rochester, USA
  • Druhé místo – Aleksandrina Atanasova, doktorandka, Royal Holloway University of London, Spojené království
  • Třetí místo – Riley Krotz, doktorandka, University of Tennessee, Spojené státy

Finalisté doktorské disertační práce Mary Kay2021

  • Vítězka - Irene Nahm, absolventka doktorského programu, University of Minnesota, USA
  • Druhé místo – Constant Pieters, absolvent doktorského programu, Tilburg University, Nizozemí
  • Třetí místo – Victor Lima, absolvent doktorského programu, York University, Kanada

„Společnost Mary Kay se zavázala poskytovat příležitosti k posílení postavení, kariérnímu postupu a vzdělávání po celém světě,“ řekla Sheryl Adkins-Green, marketingová ředitelka společnosti Mary Kay Inc. „Podpora marketingových odborníků prostřednictvím Ceny Academy of Marketing Science za disertační práci a návrh disertační práce umožňuje vynikajícím osobnostem zazářit a posunout se v kariéře. Mají obrovský přínos pro oblast marketingu a je nám ctí, že je můžeme v jejich úsilí podporovat.“

„Každoročně dostáváme desítky návrhů na ocenění disertačních prací Mary Kay od marketingových odborníků, kteří chtějí postoupit ve své kariéře a získat kritickou zpětnou vazbu od svých kolegů, která jim pomůže posílit jejich disertační práci,“ uvedla Julie Moulardová, prezidentka Academy of Marketing Science. „Již více než dvě desetiletí poskytují ceny Mary Kay za disertační práce příležitost strukturovat a zdokonalit výzkum, navázat kontakty s předními odborníky v oboru a zviditelnit se mezi akademickými kolegy, což je nezbytné pro další zdůvodnění své práce a publikování svých výsledků v důvěryhodných marketingových časopisech.“

Další informace o ceně Academy of Marketing Science Mary Kay Dissertation Awards získáte kliknutím sem.

O společnosti Mary Kay

Mary Kay Ashová světu ukázala, že svět byznysu zdaleka nepatří jen mužům, a před téměř 60 lety založila svou vlastní kosmetickou společnost. Měla přitom tři cíle: nabídnou ženám více pracovních příležitostí, vyrábět neodolatelné produkty a udělat svět lepším místem. Její sen se postupem času proměnil v multimiliardovou společnost s miliony nezávislých prodejců v téměř 40 zemích. Společnost Mary Kay investuje do vědy, která za krásou stojí, vyrábí špičkové přípravky pro péči o pleť, kosmetiku či parfémy a spolupracuje s organizacemi z celého světa s cílem podpořit pozitivní sociální dopad. Mary Kay Global Design Studio je interní kreativní agentura, která slouží jako kreativní inkubátor pro spolupráci s módním průmyslem, návrháři a influencery ve společnosti Mary Kay, a pro kampaně na podporu značek, které mění design produktů a obalů a digitální inovace zaměřené na spotřebitele.

O The Academy of Marketing Science

The Academy of Marketing Science je nezisková, mezinárodní, vědecká a profesní organizace. Jejím cílem je podpora vysokých standardů a excelence při vytváření a šíření marketingových znalostí a podpora marketingové praxe prostřednictvím vedoucí úlohy v oboru marketingu na celém světě. Při plnění tohoto poslání se zavazuje dodržovat nejvyšší etické standardy a kolegialitu.

Originální verzi najdete na stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210727005230/en/

Kontakty

Mary Kay Inc. Oddělení pro styk s veřejností

Marykay.com/newsroom

(+1) 972.687.5332 nebo media@mkcorp.com

Zdroj: Společnost Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-kosmetika-vzdělání-Mary Kay

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Chemický a farmaceutický průmysl
Věda, vzdělávání a školství

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.