Quantcast

Novým ředitelem CAR PR MEDIA je Ondřej Běhal

| redakce | tisk

Společnost CAR PR MEDIA patřící do mediální skupiny Prima má nového ředitele. Stal se jím Ondřej Běhal, který měl ve firmě dosud na starost online a sociální média. Vladimír Pořízek zůstává spolu s Markem Singerem v pozici jednatele, jejich role ale bude již jen strategická.

CAR PR MEDIA vyrábí pro skupinu Prima tradiční motoristický pořad Autosalon.tv, který sleduje až 115 000 diváků v CS 15+, což z něj dělá s náskokem nejsledovanější pořad s automotive tematikou na českých televizích. Rovněž stojí za cestovatelským magazínem Fotr na tripu, jehož první série dosáhla mimořádné divácké obliby (73 % na ČSFD). Dále provozuje internetové stránky Autosalon.tv, které patří s měsíční návštěvností kolem tři čtvrtě milionu reálných uživatelů (779 174 RU v červnu 2021 podle NetMonitoru) mezi největší automotive weby v Česku. Zabývá se i obchodováním svých produktů, sociálními sítěmi či výrobou automobilového obsahu pro další média skupiny Prima.

Po dvou a půl letech existence projekt CAR PR MEDIA disponuje bohatým portfoliem produktů pro klienty z automotive segmentu, které jim umožňují na míru představit jejich novinky i zavedené produkty. Rozhodli jsme se, že teď nastal ten správný čas projekt posunout ještě dál a osamostatnit jeho vedení. Ondřej byl pro nás logickou volbou, neboť stál u zrodu CAR PR MEDIA a má bohaté zkušenosti z pozice šéfredaktora,“ říká Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

Ondřej Běhal, nový šéf CAR PR MEDIA (foto: FTV Prima)
▲ Ondřej Běhal, nový šéf CAR PR MEDIA (foto: FTV Prima)

„Projekt multimediální automobilové vertikály CAR PR MEDIA má dobře nastartováno a dosáhl již několika významných úspěchů. V současné divoké době ale není čas se ohlížet do zpětného zrcátka. Naopak musíme šlápnout ještě víc na plyn. Věřím, že s týmem zkušených profesionálů i mladých motivovaných nadšenců ukážeme divákům, čtenářům i partnerům v automobilové branži velké věci. Spoléhám se zejména na kreativní schopnosti Pepy Vrtala, klíčového scenáristy i moderátora našich televizních projektů,“ uvedl Ondřej Běhal.

Ondřej Běhal (47 let) je zkušeným mediálním manažerem. V roce 2002 až 2009 posunul v roli šéfredaktora Svět motorů na pozici nejprodávanějšího motoristického časopisu v Česku. Poté se stal duchovním otcem, zakladatelem a většinovým vlastníkem portálu Vybermiauto.cz, který posléze koupilo vydavatelství Economia. Pod jeho křídly Ondřej Běhal realizoval projekt automobilové vertikály, v jehož čele stál až do konce roku 2018.

Ondřej Běhal vystudoval magisterský obor masová komunikace na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Volný čas tráví především sportem v téměř všech jeho myslitelných podobách.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články