Samsung Galaxy S21 Ultra je tady s námi už téměř rok, nicméně pro jihokorejského giganta je to stále jeden z klíčových modelů. Důkazem je nová marketingová kampaň, která má poukázat na výjimečné fotografické schopnosti tohoto telefonu. V tomto případě jde hlavně o video.
Kampaň nese označení Filmed #withGalaxy a k propagaci vlajkové lodě využívá i některá známá režisérská jména. Jedním z nich je například Joe Wright (filmy Pokání, Pýcha a předsudek nebo Nejtemnější hodina), jehož tým při natáčení nového krátkého snímku Princess & Peppernose používal širokoúhlý objektiv Galaxy S21 Ultra k natáčení detailů nebo otevřených scén.
Dalším režisérem je čínský Sha Mo (filmy Love Will Tear Us Apart a My Huckleberry Friends), který u svého krátkého filmu Kids of Paradise využíval především funkci Director’s View. Ta umožňuje natáčení všemi třemi objektivy zároveň a možnost rychlého přepínání mezi nimi.
Oba zmíněné krátké snímky budou mít premiéru na Mezinárodním filmovém festivalu v Pusanu, který se koná právě nyní až do 15. října.
https://www.youtube.com/watch?v=8Tl1RL8MRCA&ab_channel=Apple
Můžeme se domnívat, že toto je reakce Samsungu na podzimní představení nových produktů Applu, kde byla odhalena nová řada iPhonů 13 spolu s funkcí filmařský režim, kterou jsme vám podrobně představili v tomto článku.