Z úrovně terénu jsou ale nejpatrnějšími změnami úvozy a především náspy. Obě terénní změny mají za úkol vyrovnat trasu budoucí silnice výškově.

O tom, jak vypadá liniová stavba za 321 milionů korun dlouhá 3420 metrů z ptačí perspektivy, ale více dokládají až snímky z kamery, kterou vzhůru vynesl dálkově ovládaný dron. Na fotografiích je sice patrná trasa obchvatu Olbramovic, ale stále na ní chybí tři mosty, mimoúrovňová křižovatka, podchod pro pěší a také dvě protihlukové stěny dlouhé 1200 metrů.

Rozkopaný chodník v ulici Dr. E. Beneše v Bystřici u Benešova.
V bystřické Benešově ulici uloží kabely pod zem, pak opraví chodník a osvětlení

Právě instalace protihlukových bariér bude jednou z posledních prací, před zprovozněním obchvatu. To by mělo přijít nejpozději na jaře 2023.