"Uzavření smlouvy pro zákazníky v režimu DPI je možné celé on-line, není tedy nutné chodit na pobočku ani volat na call centrum. Smlouva s ČEZ umožňuje zafixovat si ceny elektřiny na 1 až 3 roky. Prosíme všechny zákazníky ČEZ o strpení i o to, aby běžné úkony řešili přednostně prostřednictvím naší webové aplikace www.cezonline.cz

Psali jsme již:

V Hradci Králové před zákaznických centrem ČEZ.
Lidé v nouzi. U zákaznických center čekají dlouhé hodiny. Nepanikařte! radí ČEZ

Společnost ČEZ Prodej, která se na českém trhu s elektřinou stala dodavatelem poslední instance pro statisíce zákazníků končících společností, nabízí lidem rychlý a snadný přechod na smlouvu s garantovanou fixní cenou.

Dejte si na smlouvy s novými dodavateli pozor - více zde

"Nemusí nikam chodit ani volat, vše zvládnou on-line z pohodlí domova během několika málo minut," informovala mluvčí společnosti ČEZ Šárka Lapáčková Beránková.

ČEZ Prodej se za poslední týden stal dodavatelem poslední instance pro zhruba 400 tisíc lidí, jejichž původní dodavatelé ukončili činnost, většinou jde o zákazníky skupiny Bohemia Energy.

Pardubické pobočky energetických společností hlásí i dvacetinásobný nárůst nových zákazníků.
Lidé panikaří. Před kancelářemi energetických firem čekají hodinové fronty

"Kontaktní pobočky i call centra jsou v současné situaci, kdy se na ně obracejí desítky tisíc nových lidí, přetížená a čekací lhůty jsou velmi dlouhé. Pokud chtějí zákazníci v režimu dodavatele poslední instance přejít na jiné produkty, nemusí chodit na naše kontaktní místa nebo volat zákaznickou linku, všechno si teď jednoduše vyřídí v klidu doma přes on-line formulář. Výhodou oproti smlouvě v režimu dodavatele poslední instance jsou výrazně nižší zálohy, jejich stejná výše po celý rok a možnost zafixování cen až na dobu tří let," dodává Šárka Lapáčková Beránková.