#Vsichnitozname. Terap.io chce novou kampaní šířit povědomí o přínosech terapie

Česká platforma pro on-line terapii Terap.io spouští novou kampaň. Pomocí hlášek, které všichni slýcháme a ne vždy je potřebujeme slyšet, chce platforma dodat odvahu zejména těm, kteří o terapii teprve uvažují. Na publikum bude cílit skrze videoreklamu, influencery a obsah na blogu a sociálních sítích. 

Zdroj: Pixabay

„Všichni je známe. Hlášky typu „seber se,“ „to bude dobrý“ nebo „jsi moc chytrá na to, abys měla depku,“ můžou někoho pobavit, ale někoho zcela ochromit. Dávají signál, že se člověku nic neděje, že nepotřebuje pomoc, a často ji proto ani nevyhledá. Možnost promluvit si s terapeutem o jakémkoli trápení přitom může být důležitou součástí prevence vážnějších problémů,“ vysvětluje hlavní myšlenku nové kampaně Chadi El-Moussawi, zakladatel české platformy pro online terapii Terap.io. Kampaň má za cíl dodat odvahu zejména lidem, kteří na terapii ještě nebyli, ale uvažují o ní. 

Online platforma pro psychoterapii Terap.io vznikla v důsledku náročných životních období dvou přátel (Chadi El-Moussawi a Jan Sasínek), která překlenuli díky terapii. Společně s týmem zkušených terapeutů se pak rozhodli vytvořit službu, která zjednoduší přístup k terapii všem. Terap.io během pár jednoduchých kroků propojí klienta s ověřeným terapeutem a po výběru termínu zprostředkuje terapeutické sezení formou videohovoru, audiohovoru nebo chatu. Bezpečně a bez využití třetích stran.

Kampaň poběží na sociálních sítích a blogu

Terap.io skrze videoreklamu a příspěvky na Facebooku, Instagramu a YouTube a blogový obsah ukazuje konkrétní situace, ke kterým je velmi jednoduché se vztáhnout. Ve videích každou z otřepaných hlášek rozebere vybraný terapeut a popíše, jakou vyvolává emoční reakci a proč. Stejně tak vysvětlí, co může v rámci celé mozaiky životního příběhu znamenat a jak může v dané situaci pomoci psychoterapie. Jednotlivé prvky kampaně propojuje hashtag #vsichnitozname. 

„Kampaní nikoho nenutíme objednat se k terapeutovi. Nabízíme kvalitní obsah, který už sám o sobě může leckomu pomoci. Ať už příjemcům těchto hlášek nebo těm, kteří je používali, aniž si uvědomovali, že tím mohou ubližovat,“ upřesňuje Chadi El-Moussawi.

Do kampaně Terap.io se zapojí také influenceři, mezi nimi například violoncellistka Terezie Kovalová nebo spisovatelka Markéta Lukášková. Veškeré informace o kampani a dané problematice můžete nalézt na webu projektu.