| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Novinky

Společně s RVP je třeba už začít řešit i proměnu přijímacích testů

VčeraLucie Slejšková

Školy potřebují vědět, jak budou testy vypadat.

V Česku dochází k výraznému poklesu porodnosti

8.5.Janeska

Minulý rok se narodilo nejméně dětí za poslední dvě dekády.

Na charakteru záleží

6.5.Jan Hábl | TEDxPragueED

Tato přednáška je výzvou k akci pro pedagogy, rodiče a politiky, aby upřednostnili výchovu k charakteru pro rozvoj našich budoucích generací.

Muži v mateřských a základních školách: Jan Vávra

3.5.MŠMT

Jan Vávra se chtěl stát učitelem už jako malý, práce s dětmi ho vždy bavila.

Jak řešit odklady? Stát ze čtyř variant hledá tu správnou

30.4.Kateřina Lánská1 názor

Česká republika se dlouho potýká s vysokým procentem odkladů, ten u nás dostane zhruba každé čtvrté až páté dítě.

Jak nás zdeformovaly pochvaly rodičů

26.4.Michal Mynář

Šikovné, rodiči i učiteli chválené a milované děti mohou v dospělosti skončit ve stejné slepé uličce jako děti zanedbané a ignorované.

>>Starší články

Seriály

Vývojové tabulky

Těhotenství

Dítě

Vyhledávání článků podle věku

Starší články

Slon v šuplíku aneb pohádky o veselé havěti ze zoo

25.4.Portál

Rozhovor s autorem knihy Janem Nejedlým.

Muži v mateřských a základních školách: Lukáš Fořt

22.4.MŠMT

Rodák z Podbořan Lukáš Fořt pracuje jako učitel v sedmitřídní Mateřské škole Chomutov.

Ministerstvo školství by mělo ujasnit požadavky na dítě u zápisu do ZŠ

19.4.MŠMT

Během dubna v Česku základní školy organizují zápisy do prvních tříd. Ministerstvo školství by mělo ujasnit, co se od dětí při zápisech očekává.

Bolesti dětské duše 1 : Od početí k dospělosti

17.4.Život za zdí

Optimální podmínky pro vznik a vývoj nového života se tak často začínají utvářet ještě předtím, než dojde ke skutečnému početí.

Co se dá vyčíst z dat žáků přihlášených k přijímacím zkouškám?

15.4.EDUin

Přinášíme analýzu toho nejzajímavějšího.

Jak podpořit děti v lásce k učení

12.4.PhDr. Jana Nováčková, CSc.1 názor

Vzdělávání, které si řídí děti samy, nejen uspokojuje jejich potřeby, ale také naplňuje požadavek smysluplnosti, bez níž není možné udržet vnitřní motivaci.

Muži v mateřských a základních školách: Jan Horák

10.4.MŠMT

Dalším z mužů ve školství je prvostupňový učitel na ZŠ v Ostroměři Jan Horák.

Zaspali jsme s inovací studijních oborů středních škol?

9.4.Nikola Šrámková

Aktuálně je nejvyšší čas to řešit.

Připravuje se nový Rámcový vzdělávací program - je zásadní, aby ho přijali učitelé

4.4.Lucie Slejšková, EDUin

Potřebujeme vyvolat poptávku po jiném typu vzdělávání, zmírnit obavy rodičů, že děti budou díky kompetenčně pojaté výuce hloupé a budou jim chybět znalosti.

Dítě není malý dospělák

2.4.Jiří Halda1 názor

Děti se vyvíjejí v evolucí daných etapách a my, dospělí, máme děti těmito etapami efektivně provést.

>>Archiv článků

Zajimavé odkazy:
Předporodní kurzy   |   Najděte rýmy na slovo a napište báseň.