DigitálníTelevize.cz |
|
||||||
Media Club vládne nad komerční konkurencí, skupina Prima mimořádně narostla9.září Skupina Prima meziročně rostla v prime time i v celodenním vysílání. Media Club vede v prime time u cílové skupiny 15+ a v celodenním vysílání boduje jak u 1... Čtrnáct tematických debat, duely kandidátů na premiéra a Superdebata. Česká televize startuje své předvolební vysílání2.září Česká televize dnes na zpravodajském programu ČT24 zahajuje rozsáhlý předvolební servis. Do říjnových voleb do Poslanecké sněmovny nabídne čtrnáct tematických debat, čtyři duely... Oneplay pokračuje v kampani – nové bigboardy, contentové spoty a rádio doplňují vizuální branding v metru4.dubna Marketingová kampaň ke spuštění nové služby Oneplay vstupuje do další fáze. Po uvedení brandových TV spotů, masivní přítomnosti v digitálních kanálech... Prima COOL slaví sladkých šestnáct rozšířením sitkomového bloku a sobotními rodinnými filmy4.dubna Stanice Prima COOL diváky baví už šestnáct let. Stále si udržuje silnou pozici u mladšího publika s celodenním sharem 5,27 % a mezi nejoblíbenější formáty se řadí kultovní akční... Rada České televize schválila Výroční zprávu o činnosti ČT v roce 2024. Potvrdila tím úspěšný rok veřejnoprávního vysílatele4.dubna Zpráva shrnuje nejvýznamnější výsledky a úspěchy v roce 2024, zejména skutečnost, že Česká televize obhájila již posedmé v řadě pozici nejsledovanější tuzemské televizní skupiny... |